Jarå, det gör dem :) Jag tyckte det stog 99 i katalogen i butiken, men jag fick bara betala 80 spänn iaf :) Värt!
Utskriftsvy
och aftonbladet briljerar som vanligt:
jaha, vad har det med saken att göra öht? det är ju en ren tillfällighet, förstår inte riktigt vad aftonbladet vill komma fram till genom att poängtera att idag är drygt 4 månader kvar tills wtc's 10-årsdag :sad1:Citat:
Bekräftelsen i morse kommer bara månader innan tioårsdagen av terrorattackerna i New York.
Hej!
Ut till garaget och fixa lite:)
Vad är det för nationellt prov i A-kurser på gymnasiet nu på onsdag ? jag är helt lost :O
Det är i Engelska.
Näj, det vet jag inte.
Fler än jag som mått skit idag ? förkylning, huvudverk, pollen, kylan bläääää....
Funderar på att köpa en cross, nämligen denna: http://www.blocket.se/blekinge/Yamah....htm?ca=18&w=2
Vad tycker ni? Är sugen som satan men vet inte om jag kommer ha tid att köra...:(
Jo, det är det jag försöker, men går inte så bra. :P Enda tiden jag kommer ha är på helger, men sen bor jag iofs inte så bra till heller för att köra, långt till bana osv. Men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att köra så jag vet inte.. Det är så himla svårt. :(