Men ffs lägg av !!! Ni 2 är så jävla omogna båda 2 shut up !
Utskriftsvy
Men ffs lägg av !!! Ni 2 är så jävla omogna båda 2 shut up !
Hade inte en enda lektion idag istället fick vi kolla på SM-slutspelet i Futsal hela dagen.:wub: Sen så har jag studiedag på fredag dvs långhelg:wub:
Det är sånna som ni som står vid moppeparkeringen vid skolan och bråkar om vem som har snabbast moped för att imponera på de yngre kvinnorna och när argumenten inte håller så övergår ni till att skryta om dataspel, det här håller inte.
En kladdkaka i ugnen! <3
1337!
EDIT: Ville ha kvar mitt Leet så skrev inte hela inlägget :D
AA, kladdkaka e gott som fan! Det var länge sedan för mig med, ska nog cykla till ICA och köpa grädde! :D
Ringde precis till ett medelstort företag som söker lärlingar, åh jag går sista året som snickare och ska nu ut på praktik. Dom sa ja åh det låter riktigt schysst åh gör jag bra ifrån mig blir det med 90% säkerhet anställning till i sommar då de behöver folk :wub:
Hääärligt! Efter sommaren har jag en tråkig 3-årig Naturlinje framför mig.. Känns som om jag vill hålla på med något annat men inget som de praktiska erbjuder låter kul. Vill kunna vara en allt i allo så att livet aldrig blir tråkigt med samma jobb dag ut dag in! :D
Das kladdkaka är du i ugnen! <3
Hela dagen har varit win! :D
(hitills iaf)
Hahah! Jag hämtade ut ett paket och passade på att köpa ett paket grädde till min kladdkaka!!
http://data.fuskbugg.se/skalman02/IMG_1774.JPG
Hm, duger kolven? Allting ser prima ut på cylle och kolv förutom på kolvens topp.
Att min lärare började snacka om att jag kanske skulle få egen lägenhet på grund av situationen hemma. (Tyckte det hördes som att han sa nåt om det i alla fall)
Att polarns och mitt bil projekt kommer bli något jävla sjukt bygge :P Om vi lyckas så hoppas vi att vi får gå med i Asfaltseliten :D
Antingen gör vi något åt bilen eller så kör vi pilsner hänk av den :P
Fick en liter 2-t olja på "jobbet" idag.:D
Simon: Lite gratis olja är aldrig fel! :) Haha, jag önskar det men det är bara en vanlig MK SP.:huhu:
Precis, men jag har obegränsat här hemma med, får hur mycket jag vill.:rolling:
Men kan vara kul att prova på någon annan och se om den ryker mindre, eller luktar bättre!
Jaha, men SP är ju inte helt kass den heller, med portning och PR-lock så är den en PR ju.:D
Edit: Startade Chevan idag, lite fail att den inte ville gå ur fläcken bara.
jag fick som smedslärling när jag ringde ett företag.
men bästa är att åka till företaget personligen och fråga, lämna cv . men tänk på att dom oftast får ca 50st förfrågningar så dom tar oftast bara ett ur högen eller sållar ut alla som "inte duger"
ett bra personligt brev är guld värt.
äntligen är det körbart på vägarna :D
Köpte en skjorta, en T-shirt, en cardigan och ett par ljusgröna jeans på MQ idag :)
moppen är äntligen ihopplockad och i stort sett färdig för tillfället :P