nej då
Utskriftsvy
Vi hade börjat planerat lite bilträffar i Uppsala till våren, stående träffar varje söndag, då kommer de ett jävla muppgäng och skriver på Garaget.org att Epor ska också få komma, vad fan hände där liksom
Äckel 3 drog ner hastigheten till 200kb/s :(
åkte till biltema, 3 mil ca, har glömt plånkan hemma, åker hem, hämtar den. hemma igen är allt fastrostat, håller på o *****r som faaan, o såklart så står man ute, för en gångs skull, o då börjar det regna...
Kopplingsvajershelvete gick av.. :evilmad: Puttrade försiktigt på med crossväxling. Är så sjukt lat, det är kallt och jag har mycket att göra så mopeden får stå en stund..
Han bor typ granne med mig, haru inte sätt hans vöörsting projekt, Saaben som inte ens är hans, de är hans farsas men han är tydligenen del ägare i den för att han har satt på neon och satt i en baslåda :doh:
Sorry för dubbel igen, såg inte att nån hade skrivit :wub:
kemiprov på fredag, sitter och pluggar men blir så sjukt distraherad av allt annat. Sen att vi inte har fått tillräckligt med tid för att plugga in grejerna (dels pga. gy11 dels pga. läraren) underlättar ju inte direkt. Måste säga att jag tycker det känns väldigt tråkigt. Sover nästan på lektionerna, är alltid sjukt trött på eftermiddagarna när de är lagda sen är det bastu i klassrummet med :(.
hittar en fin v70 man ska köpa, ringer morsan och kollar så man kan få fram pengar, ringer på den, den som har den säger att den ska ringa upp så fort den har handlat klart och kommit hem, försöker ringa upp efter en timme, inget svar. en timme senare ringer han upp och säger att en kille har ringt och sagt att han ska ha bilen och att man ska höra av sig imornkväll och se om den finns kvar. BLIR SÅ JÄVLA LACK PÅ FOLK IBLAND ASSÅ. :mad:
Min bror som beställer en iCrap 4S när han redan hade en 4a som är mindre än ett år gammal.
Tragiskt.
Det gick inte att installera colin Mcrae 2005 på datorn:( jag som ville ha en nostalgi tripp