Är det inte bara för att han är han själv? Han lever ju samma livsstil som i serien liksom :unsure:
Utskriftsvy
Jaja, råkade skriva fel i tråd!
kommer inte in på myp2p!!!!! jävla skit och hittar ingen vettig sida att streama ars barca :(
edit mecka de!! :D
Snackade med en italienare om lite malossidelar till ciaoen , MHR block , förgasare + insug och en cylinder , nypriset landar på ca 400 euro. och vi snackade lite om priset , han sa 260 euro inc frakt , sen helt plötsligt sa han att det var för lågt och ville ha 70 euro till för förgasaren :(
Han skrev så j*vla konstigt så jag frågade om det var insug och förgasare och han sa ja så jag missförstog honom inte.
EDIT: Ska såklart vara 260 euro :boxing:
Haha, tänkte väl :P Ciao grejer för 23 032,6200kr känns ju lite ovärt :)
Dagens fail: Snö, snö, snö, snö, snö, snö.. :(
Snö!! :(
Samma väder här som hos M. Larsson. :)
Vakna upp och kom på att mitt bankomat kort ligger i baren på krogen :D Servitrisen tog hand om det igår när jag bjöd laget runt (A).. Go nota man kommer få :P. Men men skitsamma ska ändå dit idag igen och dricka öl så då ska jag fan ha tillbaka det :P
snöar igen :(
snö! :( just när all snö kommit bort och det är fin barmark och vårsol blir himlen dunkel och får 10cm snö på ca 1h -.- Snöstorm...
SNÖ! snön försvinner aldrig verkar det som..
Körde Jonthäs Drac, resultat:
:unsure:
http://i51.tinypic.com/65y39i.jpg
Polisen knacka min dörr idag men jag låtsades att jag inte var hemma, tror ni dom kommer tillbaka?
^
|
|
|
Fail
Spillde cola över mitt stackars tangentbord men skillad som ja är så gjorde ja första hjälpen och nu är det vid liv igen :wub: