tankade idag, 14.93 kul sånt
jävla iranska horor som ska ***** sig
Utskriftsvy
Ja man överväger nästan att konventera!
Dock kör jag inte så mycket att de skulle löna sig då jag lagt 5k på bil, försäkring skatt och reservdelarna för att få igång bilen. Gå gör jag ibland och cykel har jag med, dock inte så kul o cykla te plugget på morgonen i -10 grader..
Galet...
Sitter hemma! Inte så jävla roligt endå när alla går i skolan...
att moddsen tog bort min tråd om william "sladdarN" mattsson
Sjuk...
Nu ska ni inte vara såna, jag är inte pk. :(
Ont: Bussarna var helt snea i morse, hela skånetrafikens online-tidtabell var åt helvete. Bussarna kom och gick lite som de ville i Helsingborg. :(
https://www.flashback.org/sp35428436 ... utsträckt på kopparmolekylnivå... :doh: what is this i don't even...
börjar bli sjuk :/ får se hur man mår imorgon ifall man ska dra till plugget
Min jävla iPhone gick sönder men jag får en ny som jag ska byta mot en HTC Sensation XL om 2-3 veckor så det är både Win/Fail
De brukar rapportera förseningar i alla fall. Du har sett de skärmarna på de stora hållplatserna där de visar förseningar och exakt när bussen ska komma efter förseningen? De visade helt snett och var helt galna, även min app visade allting 20-40 min försent/tidigt.
jag åkte buss mellan bromma och sundbyberg en vecka, på fredagen var det duktig trafikstockning kan man säga... en frågade vilken buss i tabellen detta var, chauffören svarade bara "vi åker inte efter tiderna längre, vi åker bara så fort vi kan så får vi se när vi kommer fram..." :P
Betalt in försäkring o skatt på bilen samt insett att jag på 2 veckor kört upp 3 fulltankar bensin, inte billigt att äga bil...
En viss dryg moderator som många stört sig på (woho gissa vem) har drygat sig jävligt mycket, som vanligt.
Skulle kolla en tråd (om flykting anläggningen) för jag tänkte på de under dagen vad som har snackas om där, så ser jag att tråden är raderad, VA I HELVETE?! Bara för man laddar upp någon som berättar något så är det helt åt helvete å måste raderas :doh:
Michél är inte moderator längre om ingen har märkt det?
Jag fick svaret att de diskussionerna inte passar i detta forumet. Med det antar jag att vi ska diskutera mopeder mest och inte dra igång en massa konflikter angående invandringen. Ni vet mycket väl att ni inte får diskutera invandring på moppenet, ni har aldrig fått och kommer antagligen aldrig få göra det. Detta är inte mina åsikter, jag brukar (brukade..) själv delta i diskussionerna men det är policyn på forumet antar jag. :nono:
Vad har denna h olmqvist nu gjort för någonting som är så jävligt? :O
Anar en viss sarkasm i Pontus inlägg, webbe.
Att jag inte somnat än... Å ska upp 05.00 =(
14- grader :(