Helt irreleveant skulle jag inte vilja påstå att det är, en sko med randsydd konstruktion håller betydligt längre än en limmad sko, och på vintern slits skor extra fort.
Ang att sulan har dålig kvalite, varför tror du det? Förmodat att du inte har ett par loake? Eller du kanske vet något sätt att urskilja det genom en bild och kolla på den lite? Jag har nämligen haft ett par i över ett år nu och använt dem väldigt ofta i både regn och fint väder. Frågar du mig håller sulan väldigt bra kvalite. Eller menar du kanske att ett par skor med dainitesula som är storm welted har dålig kvalite och ej lämpade för vinter?
Vad är det som är synd med att jag missat förra årets trend? Jag köper inte kläder grundat på rådande trender utan satsar på en tidlös garderob så om något är "inne och trendigt" bryr jag mig inte det blekaste om, snarare synd att du verkar påverkas av rådande trender om du frågar mig.
---
http://www.selectism.com/news/wp-con...iston-boot.jpg
Färgen kan man tycka vad man vill om, men jävlar vilka snygga skor. Brooks brother, dubbel randsydd gummisula. Enda negativa är priset på 650 dollar vilket svider ganska rejält.