Jag kommer nog förlora rätt stort. :o
Utskriftsvy
om man råkar ha en väldigt fungerande fotbroms, men ingen handbroms, får man inte racea då? :sad1:
aja iofs så äre bara att jag inte har ett handtag, och de kostar ju inte ett skit i vilket fall får väll köpa ett...
Kom precis på att även om jag skulle komma dit så skulle jag inte få köra eftersom mitt styrlager är så dåligt.:huhu:
hahahahaha som vaaaaaanligt ska moppen fucka nån dag innan!!!! gängorna till startskivan har gått sönder nu.. va ute o försökte köra lite slangen osså börja de skramla, stängde av skiten snabbt sen skruva jag av variatorkåpan och såg att gängorna nästan finslipats! har iaf beställt nytt från TS så hoppas på att de kommer på fredag annars blir jag suuur o elak som faaaen!
fitt****, nu går dracen inte, såhär lagom till förmeetet!! och inte har jag någon skjuts heller :(
Näh, bara gängorna i startskivan som ska sitta på axelpinnen som rundats typ! :)
Köpte en Stage6 racing remskiva då jag ändå inte ska använda elstarten(funkar ändå inte)
Får jag inte paketet i tid så får jag låna polarns startskiva till hans stalker, hans bromsar funkar ändå inte.. och jag måste skjutsa han :P!
Ääääsh! Jävla bajsmoped! :( Funkar inte, får nästan ta o köpa en ny så jag kommer på nästa meet iaf :)
Jag lär ju komma å chilla med mina åsnor! IOOONK!
Åååh fyfan tagga !! :wub:
Så jävla åksugen nu , första gången i år på ciaoen :D
Ingen som besitter lite gaffelkunskaper eller en topplockspackning till en ts2a?
http://www.facebook.com/event.php?ei...t=event_invite
inofficielt cruise i take it? :hmm: vore najs ifall alla som skrivit upp sig kommer men är säkert bara 10% som kommer..
Nu tycker jag fan det är dags att TAGGA TILL!!! :wub:
Najs som fan, upptäckte idag att moppen går skit, svårt att förklara helt laggigt samt kan inte varva upp.. (bytte tändstift till ett nytt också, samma)
kollar på förgasaren och nån jävel har skruvat bort tomgångsskruven, good luck att fixa en sån till imorn.. :p
Jag körde utan tomgångsskruv på min rieju drac i över ett halv år, endast urpluggad :p
visst var den risig men det var ju ändå en riktig skogsracer! hahah, funkade gjorde hon :)! toppade väl ca 80-85, hade lite tyngre drevning än org, typ 14/53,54