skoter pojken från bollnäs, 3/5, brukar tanka på ST1 där när man är påväg till fjällen;)
Utskriftsvy
5/5. :)
4/5
0/5
Jag är ju inte så JÄTTE aktiv här så..
1/5 aldrig sett förut...
3/5 kanske?
4/5
1/5
4/5 Du har ju varit aktiv på fiddy.se :)
4/5
0/5
Hänger i scooterdelen antar jag... i med att jag knappt sett dig innan.
3/5
2,5/5.. Han som lossats varit tjej har jag för mig (Deluxe)