Word. Har man charmen så kommer kvinnan till mannen. Inte tvärtom. :wub:
Utskriftsvy
Helt sjukt, träffat den underbaraste bruden, umgåtts några gånger, sist jag var med henne var på stan och vi gick runt o kirra julklappar och hade allmänt mysigt bara.
Efter den dagen vägrar hon att prata med mig :O inte sagt ett ord :O
Fan! Jag var för tofflig. Vad gör man nu?
Om åtta dagar har jag 11 månader med min älskling yeeei ! :wub::D
Jaa du, inte vet jag. Det var bara en tanke ;)
Men om du inte har sagt/gjort något dumt så kan man ju verkligen fråga sig varför hon gör som hon gör..
Edit: Det har äntligen löst sig med min tjejkompis(som jag gillar/de) som är/var ganska lack på mig. Eller löst sig o löst sig... Vi var ute med massa andra polare ikv och vi sa nog högst 5 ord te varandra på hela kvällen :D Ganska skönt egentligen, för jag märkte att hon leker på tok för mkt för mig ändå :)
Kanon
Så .. Nu har det skitit sig med en annan tjej också .
Nu blir det nog inte att jah satsar på något förhållande på ett tagh .
Allt känns bara skit -
Ihop med tjejen igen :)!
Börjar du bli fjortis? :rolling:
Nej skämt åsido. Ska inte gå OT så får väll säga att allting går kanon med tjejen och vi har 21 månader imorgon och hon kommer hit och ska sova här. Riktigt trevligt att ha hittat någon som man verkligen älskar och känner sig säker och trygg med. :wub:
gött ju :D
själv har det gått ganska dåligt sista tiden, blir att satsa mer på moppen/körkort/bil det närmsta halvåret. :wub:
senaste tjejen gick det bra med ett år men på nyår råka jag skicka ngt dumt sms och sen ville hon inte prata med mig mer, jäkla alkohol :whops:
Är på G med en tjej och fan va besviken jag blev innan idag. Hon va hos sitt ex igår för att ''prata''. Gissa vad dom gjorde?
strulade som fan... :'(
2 månader med älsklingen idag !:D
http://img94.imageshack.us/img94/212...8877540988.jpg
Kärlek med tjejer = Funkar inte
Därimot om man har en bil och körkort så slänger man in feta ljudprylar, det är KÄRLEK!
Börjar fatta intresse för en brud. Jag har länge tyckt att hon varit intressant och väldigt söt. Vad är det smidigaste sättet att lyckas på?
Jag håller på att snacka med henne till och från nu. Även fått hennes telefonnummer osv. Blir väl att försöka sig på att träffas snart med :D
"Träffade" ett ex idag när ja va med en polare, hon bara sa "Hej" blängde surt på mig och gick :P
Träffade en tjej som jag gick i samma klass i 6an och inte sett henne många gånger sen dess och går i 9an nu, men alltid tyckt att hon varit söt och så :) och idag träffade jag henne då med många polare och gick med henne och hade armen runt henne och så. När hon skulle dra så strula vi och sa hejdå :wub: hoppas det blir något mellan oss ska prata med henne senare idag :)
2 månader, en vecka och en dag med min älsklig idag! älskar henne fruktansvärt mycket! :wub::wub: :)