Samma här :D
Utskriftsvy
Äh, snacka om lätt engelskaprov säger jag bara! Efter läsförståelsen i väldigt lugn takt och någon extrakoll sa läraren att det var en halvtimme kvar. :(
Hörförståelsen var hyfsat svår, men ändå inte jätte svår :D
Är det bara jag som tycker att stämningen här på forumet är mycket bättre när ralley är bannad? :wub:
Men din fjant. Du kan väl inte mena att allt ligger på en person... http://i53.tinypic.com/skud1i.gif
någon på skolan hackade alla datorer i en av datorsalarna ett ex antal gånger :) Kom upp ett varningsmedelende och sen hade personen skriv typ: "Fest i datorsalen?" "Ojdå nu stängs era datorer av igen, så passa på att skita nu!" "Är det partej , FL1a?(våran klass)" osv :) hur fan gör man så? alla datorerna räknade ner från typ 15 sek och startades sedan om
Det gör man i CMD. man skriver typ "shutdown -i" och sen datorn som du ville stänga ner. Något sånt är det.
shutdown och sen finns det ett antal flaggor, -f -s -t osv. ska man stänga av en annan dator än ens egen skriver man ip-numret också
Fredag, trodde de var torsdag. så de är win!
Sen fick jag lön (!) på praktiken idag, 500 spänn, najs som fan!:D
Plus att jag fick skjuts hem av syrran, och så sa hon att hennes granne har en bil som jag kanske köper imorrn!
WINWINWIN
Kom precis in, har varit ute och meckat med Neosen tills nu, så jävla skönt! :)
Äntligen går den lite bättre efter lite svarvning i avgasutblåset eller vad det heter.
På söndag kommer värre prylar :wub:
Nova Meet idag! :D + stek väder!
Körde om glassbilen idag.. :whistle:
Vädret!:D
Vädret idag är :wub::wub:
Foo Fighters nya platta :D
13:37 + Motocross Riding!
Pontus har sagt upp sin uppgift i den här tråden verkar det som :nooo:
Nytänkande :)
2500kr rikare :wub: