Alla har rätt till en åsikt.
Utskriftsvy
Alla har rätt till en åsikt.
Nej, men du kanske bör gå och lägga dig. Han säger det inte bokstavligt. Läs mellan raderna eller gå sug lite på morsans bröst.
Han säger att det finns något positivt med att folk dör i dessa katastrofer, men du kanske inte han läsa så långt? Vad vet jag..
Jo, vi säger så.
Nej, det var faktiskt inte abk utan det var jag som visade mig för en gångs skull! Jag låter er att prata om ämnet men håll det på en seriös nivå!
oki, det var inte abk, det var en chansning men jag försvarar mig med att det hade inte varit första gången direkt...
Åkte i backen när jag var på väg hem.. Möta 7 st från ett hatlag är inte bra ibland själv ! Hatar fortfarande Djurgården
dagens och årets fail-
jag tar aldrig tag och gör något vettigt i mitt liv :(
bara datorsittande när jag inte är i skolan, fan vilket tråkigt liv man lever, iallafall för stunden!
Fölust mot Aik, eller ja, förlust mot Fasth rättare sagt. Dommaren är ju go med, elleeeeer? Fyfan, 3-0 i matcher till Aik. Ingen har någonsin vänt en sån ledning i elitserien, så det är fan på tiden att någon gör det!
All is som började försvinna är tbx :(
Skönt att slippa HV för en gång skull i slutspel om dom förlorar nästa gång(Vilket jag tror dom gör)! Färjestad-SAIK i final! Jajamen!
Sjukt trött, känner inte för att göra någonting alls. Inte okej på en helg! :nooo:
Nej, idiot. Läs om ditt pucko. Pontus skrev jag inte om att han gillade att folk dör i naturkatastrofer utan, vad är sanninge? Att du inte gillar negrer.
Till Pimme och de andra skrev jag de med att verkar tycka att det finns en positiv sida med att oskyldiga folk dör.
Snälla, läs innan du hävdar dig. Bråk? Hallå, det var en disskusion. Du är gravt efterbliven!
Kom igen nu pojkar sluta bråka.
skitväder, sjuk samt att man har de satans projektarbetet att göra..
blir dubbel nu.. när man gjort en jävla bit på projektarbete får datan bluescreen.. riktigt jävla nice!
jag gick till affären för att handla allt möjligt gott tills ikväll för jag hade tänkt att se en film i all ensamhet , kommer till kassan , plockar upp plånboken och kollar ..... 29 kr ! Inte mycket att hurra för :(
Höll på att sälja moppen till en annan imorgon, och nyss undrade han om han kunde ge 1/4 av summan först och sen föra över resten senare i veckan. Och nu är han helt plötsligt inte intresserad längre när jag skrev att hela summan gäller.
Liite tveksamt haha..
grannarna har lämnat sitt garage öppet under vintern så moppen har rostat som i helvete och styrgaffeln samt bromsarna gnisslar..
Ja, vad ska man säga...
https://www.flashback.org/t1483916