När snön kom var det kul i två dagar sen ville man ha vår/sommar igen :evilmad:
Utskriftsvy
När snön kom var det kul i två dagar sen ville man ha vår/sommar igen :evilmad:
tycker gott att det kan vara vinter i ett par månader till
[QUOTE=Mrpalmer;137409]Varit vinter tillräckligt länge nu! :O=QUOTE]
Just nu är det januari, en svensk vinter pågår i normala fall tills mars ungefär i södra Sverige och kan pågå fram till midsommar i norra Sverige.
Då kommer det att vara vinter minst tilll mars i Stenungsund där du bor Hast och ungefär till mitten av mars i Uppsala där du bor palmer, är det inte bättre att det är snö och kyla konstant fram tills dess än att det är en såkallad gråvinter där nederbörden kommer blandat snö och regn med vissa dippar med kallgrader men mest varmgrader. Detta leder till en rent av förjävlig tid av slask och väta i 2 månader fram över tills våren kommer med stabilare väder.
Slutsats:
Bättre med en kall och snörik vinter än en slask vinter som är rent utsagt förjävlig!
MVH: metrolog Jonsson
Men saken är den om man har sån riktig vinter vi har nu så kommer även våren snabbare, sug på den metrologen :)
metrolog haha
meteorolog stavas det :P
Skämtar bara med dig:)
Miljöpartiet ja, det är en hel vetenskap att förstå sig på deras politik.
Kärnkraft är fel, nej vattenkraft ska vi ha som förstör de svenska forsarna med dess unika flora.
Dubbelmoral!
Och billister ska straffas med höjda skatter när två av statligt ägda kolkraftverk i Tyskland släpper ut lika mycket som alla Sveriges bilar under ett år. Kinas och amerika måste sättas press på om det ska bli någon bättre miiljö!!111
Tacka vetja Moderaterna och sverigedemokraterna och låt vänsterpacket gräva sin egen grav!!!
Sängen nästa!
Är bad boys 2 bra?
Kan inte sova. :(
Sov gott! Kommer bli ett helvete att palla skolan på tisdag :(
tror jag börjar på månadg, vet inte men förmodligen :P
Börjar oxå på måndag.. Och har samma schema nästa vecka som jag hade innan.. Så får bli att ta sovmorgon då jag redan fick reda på mitt betyg där.. Inte mycket kvar av skolan nu, kommer svida sen!
tjohoj
Fick duscha i mörker för lampan pajade, kändes lite udda faktiskt..
Undrade vad man skulle göra och då kom ett säkert kort upp i huvet. Top gear! :wub: