Fint väder igen vafan!
Utskriftsvy
Fint väder igen vafan!
Hittade en billig Aerox på blocket, det är fan win! :D
http://www.blocket.se/uppsala/Yamaha....htm?ca=11&w=3
/Edit; Inte lika kul längre nu när han ändrat, förut var priset 140 000 :(
F.ö så är dagens win att jag börjar bli klar med min original-konvertering på moppen :huhu:
Bestämt mig för att slänga upp Sendan på blocket imorgon
La precis ut Gileran på Eniro, hoppas man får något rimligt bud på den.
Kaffe <3
Då gör jag det! :)
Förresten! Hur ska vi göra med derbi frambromssystemet? Jävligt mycket senare ( ber om ursäkt :wub: ) men ska vi säga att jag tar med det imorn så får du det för typ 200 eller nåt? :) för måste bli av med en jävla massa grejer och behöver lite cash ;) och tänkte att du kan ju sälja vidare det sen om du vill :)
JÄVLIGT roligt att köra utan avgasrör xD Massa som kollar som fan och håller för öronen hahah
Letat en bromssköld till ciaoen som en jävla jude men ingen passar , låg i sängen och skulle ta en halstablett och ramlade ner med överkroppen så bara benen var i sängen , tamejfan hittar jag inte en ciao bromssköld under sängen :doh:
Kom på att den har legat där sen hösten 09 eller nå -.-
Beställde ett paket från komplett i går kl 03.00 (tisdags natt). Och paketet är framme för avhämtning nu :wub:
Fick en trevlig kontakt med grabbarna på Street Performance, kommer nog bränna många tusenlappar där.
Ska ta med crossen till sommarstugan för första gången, finns nog sjuuuka enduro spår där (som man visserligen får göra själv då ;))
Taggar Balen ikväll :)
Tog en omväg idag när jag skulle hem, var riktigt kul, och innan jag åkte hem så hoppade växeln, och när jag kollade max-varv på mätarn stod den på 17220, najs.:wub:
Skulle jobba 6 h idag men jag var klar efter 4 h så jag fick gå hem tidigare :wub: + att jag fick skriva in att jag jobbat 7 h idag så fick betalt för 7 h och behövde bara jobba 4h. :D
Moppen är har inget avgasrör så kan inte köra tills jag får pengar att fixa ett ny!
gipset åker av om 3 veckor :D
och mitt paket från rinab kom idag :)
Kollade precis hur "mycket" Dracen dragit idag, och det var bara 2 liter!:D
Och då har jag ändå åkt flera kilometer längre, tror förbrukningen var nere på 0,5-0,6, och det är sjukt bra eftersom det brukar vara det nära dubbla!