Tog bort pluggen från Betan idag. Jävlar sån skillnad :D
Utskriftsvy
Tog bort pluggen från Betan idag. Jävlar sån skillnad :D
Tack för du sa det.
Btw, du har PM :)
mina chilichips :wub:
Köp inte en sådan keps vore väl det enda alternativet.
*****keps heter det
Kom nyss hem från flyguppvisningen på F21, Kallax.
Så JÄÄÄÄÄÄÄVVLLLAAAAAAA grymt! Helt sjukt fränt att kolla på! WIN!
köpte en aerox idag :D
allt utanför ******land är inte bondhålor :whops: https://static.flashback.org/img/smilies2/laugh.gif
fett med L@N! :)
fixat med flotte hela helgen typ.... ska man lägga ett ett projekt på mnf kanske? :thinking:
HDMI på PS3't igen! :)
säger bonden som inte vatt utanför luleå och tror att det är invandrare ÖVERALLT i hela malmö. Och fortfarande är det inte "*****keps" som du bonden tror. Jag förstår mycket väl att du vill ha en bondkeps när du kör din traktor kl. 3 på natten där ute på åkern men det spelar ingen roll. Det är en vanlig keps som många t.ex skejtare också har ...
För fan droppa detta nu med kepsar.
Jobbet var rätt chill, fick bara bära lite möbler osv. (på en skola). Skulle egentligen jobbat halvtid i 3 veckor, men han sa att jag lika gärna kunde jobba heltid i 6 dagar. Får även betalt för midsommar trots att jag är ledig. Hade väldigt mycket rast och fick sluta 1.5h tidigare men fick betalt för hela dagen.
Haha, han jag jobbade med var störtskön! (vaktmästare). Efter 2h, "nae, nu tar vi fan rast, MINST en halvtimme!" Kunde även få jobba mer i slutet av sommarn.