I guess hyrkart ? :ninja:
Utskriftsvy
Mitt paket från twostroke kom idag. Trodde de skulle komma på måndag:)
http://img691.imageshack.us/img691/4724/img0821cw.jpg
Till 540in
+Att 500En kom ut idag.
+Att det är lov nu :D :D
Var ute och rastade dracen lite, den går rätt bra :wub: :wub:
Kom precis hem från stockholm. Var riktigt skönt att komma ut från lilla skåne för en gångs skull och sen megawin att vädret var helt underbart där uppe. Suttit och spelat kort med hela klassen och haft det allmänt chill hela veckan. Orkar inte att vi får ledigt för att göra "ett projektarbete" i stockholm. Eller inte direkt ledigt för vi var tvungna att vara i Stockholm men det var mer nice än lov då hela klassen var där lixom. :huhu:
Tjänade 400 idag och nya motorn till Dtren går bra är väl mina dagens wins :)
ÖIS premiär idag!!!
Det är mycket roligare att bo utanför städerna. Man kan ta sig in på 10-20 minuter med buss eller cykel men man bor ändå utanför allt skit. Det är skönt att känna alla och kunna göra vad man vill utan att få skit måste jag säga. Har en stor skog bakom åkern bakom huset. Man går ut på vägen och går 100 meter så är där en fin skog, sen p.g.a. åkern så har man sol hela dagen vilket är underbar med tanke på att då blir poolen varm. Måste skryta med att vår pool är 18x4meter. :huhu:
Gårdagens: Gym & Bastu med kompisen + Lite öl till det. sen film som avslut.
Bra invigning på lovet!
Fyfan, vädret!!!!! :D :D :D 14+ i skuggan!
Städat garaget och lite smått o gått:D
Förjevla gött väder! perfekt här ute på landet, varmt men fortfarande lite blött i marken = crossväder :huhu:
Hittat några finfina spår o stigar men på vissa är det lite jobbigt med grenar som står ut och fastnar i hjälmen, sliter nästan av en från hojen :(
1. Lackat ciaoramen och fälgarna men blev lite rinningar på fälgarna för det var första gången jag lackade :ninja:
2. Beställning skickas till jmpb imorn :D
3. Får 1700 för att vara hemma/gå med hunden imorn i ca 12 timmar :D
påsklov nu jue :)
Börjar bli duktig på att köra växlat och har tagit av backspeglarna på sendan