Skaru på matchen imorgon?
Utskriftsvy
Den här jävla fitt snön som kommit under natten.. Blir ju fan störd på skiten!!!!!!!!!
Har inte börjat snöa här än, skulle komma på dan, hoppas det blir regn istället!
Snö!.. Hoppas det försvinner fort som fan igen.
Moljnigt men 10 plus och ingen snö :D Stört fint väder för en tur till Täby :P Hej hopp ;)
Snö>soppatorsk@moppen>1.5km att gå... inge kul alls :thinking:
vi är 4 stycken i klassen under 6 veckor.. och detta är sista dagen..
och fick för mig att dom 3 som är med mig.. skulle va hemma idag så jag fick va själv :D ..
så gick och la mig vid 8 i morse igen.. och vakna nu av massa sms av klasskompisarna som undra vart man var haha.
vet i fan varför jag fick för mig det asså :P
Moppen drar tjuvluft vid cylinderfoten :(
Denna snö, irriterat mig som fan på den hela dagen. Skulle tagit longboarden in till stan och köpa färg för att fixa truckarna, och så kommer detta...
***snö -.-
Tar moppen till skolan, sen på sista lektionen börjar det snöa, mycket! :nooo: typ halvhagel :/
Snö...seriöst vart tog vår känslan vägen?
åååååh! precis fått upp suget efter moppe och sol och så börjar det söööa som in i helvete.. :S
Sladd som gått av i tändspolen :( Blir att köpa tändspole, dödmansgrepp och kondensator..
Jävla snöhelvete. FUUUUUUUUUUUUUUU.
Bussen körde fast i en backe inne i stan idag. Föraren gick ut för att sanda lite vid däcken och då börjar bussen glida bakåt och själva bakdelen (dragspelsbuss) åker över på andra körfältet (med samma riktning) föraren skiter nästan ner sig och springer in i bussen och får stopp på den^^ En lastbil bakom oss fick köra upp på trottaren för att undvika att bli påbackad:P Tog 40min innan bussen kom bort:)
Väldigt konstig ljus utomhus!?
Allt är rött/grått, fast de är inte speciellt mörkt..?