nu funkar moppen wiho (h)
Utskriftsvy
nu funkar moppen wiho (h)
Lirat fotboll sen kl 1 idag med grabbarna fy fan va kul! :D
Precis hemkommen från gokarten! Jag vann såklart!
förjävla roligt var de:wub:
Nu blir de grillning också:D
Vädret är riktigt gött!:wub:
Någon hade vart till min praktikplats (däckverkstad/bilförsäljare/bilverkstad) och frågat om dom hade några mopeder till salu, och chefen hade föreslagit min gilera, och dom lät lite sugna på den!:wub:
Ställt in derbin så gott jag kunde utan huvud munstycke,ställt in fjädringen och pillat med tändningen,mkt skönare att köra nu!:D
Sen hittade jag felet på min gamla org tändning och fick igång lyset på riejun:huhu:
Min gettho moddade stereo på SF'3 vart en hit. Hörs skit bra på full gas med hjälm och allt. :drunk:
"Tighta tjejer i tighta tights!" på existenz , lätt :D
Min frukost! Lidl pizza med extra ost och salami som jag la på själv. :ninja:
Pappa kommer hem med ett glatt besked.. Han tog sig en tur på sin lunchrast och inhandlade 2 nya bilar som kommer nästa vecka :)
Range Rover Sport - hans nya "leka offroad bil"
BMW x6 - storhandla bilen
Pappa är galen han
1337 :rolling:
hihi
Ska få köpa en ny moped för max 15k, blir nog en Derbi ;)
Lägger upp minimoton på blocket idag!:wub:
kört dracen idag med nya cyllen, fyfan vad den går ! :wub:
Att det blir mer bandbredd åt oss som betalar för Spotify efter att alla fattiga gratislyssnande sossar sticker! :D
lönelappen :D:D:D:D:D:D fetelön på torsdag :D
Väldigt fattig får tigga på gatorna..
Han äger 2 företag och därmed VD för båda som gör alla olika sortes reklam runt om i världen bl a för Apple,Svenskt försvar, billföretag bla bla mkt av allt som går på TV eller som du ser på internet/tidningen
Sedan är han delägare till ett annat företag med sin bror som har hand om DHL transportlager i Göteborg
Pappa betalade nyss ett par nya crossgoggles och mirrorlins till mig från ridestore :wub: