Jag tycker personligen att det är ganska "sjukt" att sverige står för nästan 1/3 av EU:s immigration.
Utskriftsvy
skulle ut och åka moppe nu när den väl fungerar....
2dm SNÖ!!! fittsnö
Jävla cp cykel kedjejäveln hoppar och ja halkar av trampjäveln och får skiten i knävecket... OUTCH!
Värre när man har en mtnbike, med lite fetare ram i mitten.
I med hög växel, ställer sig upp och ska trampa på som fan, självklart ska kedjan hoppa av så att knäskålen går rakt in i ramen!
Kunde inte röra benet på ett par minuter, trodde jag hade krossar knäskålen.:huhu:
Haha kommer ihåg förra cykeln, skulle axxa på som fan, så drog upp den på högsta växeln och la all vikt på pedalerna när jag trampade, gick säker 35 - 40 blås ^^ Så hoppar kedjefanskapet och jag dunsar ner i marken, kedjestyraren sätter sig i fälgen och hela cykelhelvetet går sönder... kommer hem med en pajj cykel och "lite" skrubbsår, var såhär: l--------l nära på att slänga ner skiten i sjön!
Axxa med högsta växeln? :thinking:
Ont. Skulle med tåget vi 19.56 till min mamma i Emmaboda (6 mil från kalmar), pappa var på pubben så fick gå till stationen. När jag väl är där och står vid biljettautomaten så ser jag när tåget åker iväg, FFFFFFFUUUUUUU!!!! Typ första gången tåget går i tid med!
Aja, fick vänta till tåget som gick 21.06, så kommer jag in och tåget är fullsmockat av folk (alla i min ålder) som är på väg till Emmaboda för det är en rätt stor fest där. Tidigare hade en polare frågat om jag ville hänga med men trodde det skulle vara lite folk och inget röj alls, men icke! Fan, verkade ju jävligt nice faktiskt, ångrar att jag inte drog dit :/
Har sett den filmen och ja den är bra. Men vi skickar inte invandrare/flyktingar till koncentrationsläger utan våra goa politiker tar gladeligen emot mer. Jag tycker att vi ska ta ansvar för de som bor här och hjälpa dem så gott det går ,inte ta emot fler då situationen är ohållbar. :)
Minns inget från igår, vaknar och har ont i knogen och 2 stora sår på handen och knät efter nån vurpa typ haha
Redbull och vodka är spännande :wub:
dagens fail är att jag skulle försöka få igång alla jävla mopeder och lägga dagen på det men knäet är ju helt åt helvete så jag klarar knappt att lyfta benet så jag kommer på en kärringcykel. och ännu mindre ttrampa. och min kära familj vill inte ställa upp heller. så nu va den helgen åt helvete.
Att jag inte får PM när någon citerar mig ... Fungerar som de vill detta, ibland funkar de ibland inte... :thinking:
aha, hittade
:nono:
Nu när man en gång ska hem från lan, så startar inte moppe helvetet.. några förslag ? annat än att rulla den 4 km.:sad1:
Dagens fail!! är att jag vart dyng packad och så skulle jag hem till en kompis å sova... det slutade med att hans säng lakan blev ner spydda..
Åkte buss, så springer en person med armarna viftande i luften mot vägen så busschaffisen bromsar in till kanske 5 km/h för att sedan idioten som viftade med armarna ska vända och gå tillbaka. Chaffisen blev lite irriterad, gasa till, smal väg med djupt dike, halt, vägen luta lite mot diket, resten kan ni nog lista ut själv :ninja:...
That's right, bussen lutar 45 grader med alla hjul på höger sidan djupt nergrävda i snön :sly: