+1 någon som fattar...
Utskriftsvy
ja, igår tänkte jag, nä idag ska jag fan gå iväg till den där festen istället för att sitta inne, det var en brud jag känner som hade fest ganska nära mig, men nej det blev ju självklart inte så.. verkar bli lika ikväll, och inga polare som bor i närheten heller då typ alla mina polare från smedjebacken har flyttat..
jo.. :( fick ju nästan klart 140n och slängde fram R fälgarna som jag skulle ut och leka med ikväll tänkte jag, sedan när jag skulle montera de nya bromsoken så märker jag att jag inte har nå bultar som passade.. synd som fan, annars hade man ju kunnat ut å glida :(
haha låter som om du har haft det roligare än mig :huhu:
nej jag tänker inte ha nå fester hemma hos mig, alldeles för rädd att någon jävel ska pajja nåt ;)
Regnade cpmycket tidigare idag, såg knappt vägen!
Edit: Trodde det var nattråden eftersom busarna över mig skrev så mkt, men jaja, fail med regn!
Att dem överhuvudtaget skriver afrikansk pojk förvånar mig precis som om det skulle spela någon roll.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14028191.ab 5 min ifrån mig fyfan va det luktar ,känns som hela jävla stället bara brinner hela tiden för 2 år sen satte nån eld på fasaden mittemot på en dubbelt såstor byggnad ... , fan den där skroten kunde man fixa billiga bil delar på :(
Bifogad fil 6541
...
Hur kan man uppnå 560 kilo? Förstår verkligen inte det. Helt sjukt..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
det är invandrarnas fel. varför våldtar, misshandlar och rånar inte alla fattiga svenskar mot invandrare? vad tvingar invandrarna att våldta, misshandla och råna? de gör det för att det är det enda de förstår, där de kommer ifrån är det kutym helt enkelt. i sydafrika medger var fjärde man att han våldtar, sen kan man räkna med att det finns ett mörkertal på det.
lösningen är helt enkelt att de stannar där det är okej att bete sig på de mest bestialiska sätt.
Syftade på att det inte är invandrarnas "fel" att de får stanna när de begår sånna brott. Utan att det är politikerna som vill ge dem 10000 chanser. Men du har rätt, invandringen och mångkulturen med alla dess "fördelar" har gått för långt.
Dagens fail är vädret. :(
Bläääääää :ranting::ranting:
Måste ut i det underbara vädret och tvätta min + min polares moppe som jag lånat i.. 4 månader?
Och sedan MÖJLIGEN återlämna den.. :D
Och sen på min så ska jag försöka fixa kopplingsarmen (skruven är helt bögrundad) och pilla på förgasaren, på 3an så får den ingen soppa :D