Själv är man på Ekenbergs bil och motor, ska vara där i 8 veckor.;)
Vafaan, ett styrlager kostar 340kr, och man behöver 2st.. Me no like.
Utskriftsvy
Skönt me feting sovmorgon imorgon :D
Skönt att man recond imorrn xD Då blire väl att man drar hem tidigare och skruvar på husqvarnan :P
Någon kunnig här? :D
Fick precis reda på att vår grupp har redovisning om medeltiden imån, och jag har om kristen kultur under medeltiden.. Ingen som arbetat med detta som orkar beskriva hyffsat kortfattat om det? Redan googlat men hittar inget bra. :/
Testa min malaguti för första gången i år starta direkt och gick bra som fan! :) Ska lägga ner malaguti projektet och börja om på nytt med en cross moped! blira till att köpa en derbi/beta ram eller liknande och börja om helt från början! Fan man måste ju kunna skjutsa tjejor där bak. Tror ingen skulle vilja sitta bak på min malaguti haha. Händer denna vackra vårnatt då? :)
Ja och den är ändå 20 år gammal! (visst det ända som fortfarande är det är blocket ram och fälgar).
Ser inte riktigt det lustiga med att dränka mig själv :(
Edit @Eliten.
Ja jag är väl illa tvungen att gå och dränka mig då livet är slut på glädje och harmoni osv.
Krockad beta rr inga bucklor elr sprickor men böjd gaffel med sm sulor och styrlager och styre för typ 1200kr :) ganska schysst fan :D
Allt som inte är orange är skräp, true story
Nämen höööjjj :)
så ifall jag lackar min beta rr så är den bäst? :D
kawa slår ktm med hästlängder<3
Gillar faktist Kawasaki när det gäller crossar, måste väl säga att Honda hamnar längst ner..
Ja du bör lackera den orange, passa på att köpa turbokit (helst dos salidos för det är skit coolt) ett stage 6 sportluft och stage 6 snabbgas.
Då har du ju typ en hyper redan :)
Men snabbgas. ifall man har ett gashandtag man kan gasa mer alltså dra ner det mer då borde det gå fortare väl? :)
Tippar väl på 110km/h iaf.
Jag ska lätt köpa snabbgas isf!
Funderar på att skaffa lång gasvajer även. så jag öppnar trotteln mer så det flödar in bensin in i cylindern så veven får jobba in och ut tills allt kommer och befruktar ljuddämparullet<3
Sover alla eller xd ! :d
cs lir mannen<3
Satt och fixade i min tråd lite :) Kommentera för fan! ;)
Tagit en liten kväll/nattrunda som jag brukar med bilen och en polare. Pimplat Trocadero och snackat skit, det är grejer det :)
Det är det faktiskt, bara åka en runda :cool: Man vet aldrig var man hamnar! Ikväll så hamnade vi i en liten hamnstad som heter Åhus.. :) Där satt det ett gäng tjejer på en bänk och rökte o snackade skit. Dem var inte så snackglada när jag hissade ner rutan, tror inte dem gillar Bmw :( :P
Nån vaken? Det här är ju helt sjukt, jag måste berätta!