JÄVLA tjöt om Big Brother på facebook! Hatar det!
Utskriftsvy
JÄVLA tjöt om Big Brother på facebook! Hatar det!
Fick mitt första ig under hela tiden jag gått på gymnasiet, dock riskerar jag inte att få ig i slutbetyg id et ämnet. :D
Att man blev avstängd 1 vecka för en bild på en katt :) hahha!
Ångesten man får när man vill ha bil och man är fast med en jävla moppe..
GÅrdagens fail. När man väl inser efter man typ offrat hela sin själ till en människa som inte bryr sig ett skit om en.
Dagens fail var Sm-Drac på is!
Ont som fan i halsen. Hemma idag
Magsjuk...
Var helt tyst och skönt på bussen, sen stiger en wt-mamma med 7(!) skrikande ungar på bussen...
http://www.friatider.se/invandrare-s...or_no.facebook
Man blir ju förjävla arg
Fortfarande skitförkyld. Har dock lov på torsdag så de är chill. :)
vad händer om grekland går i konkurs?
TankaFetast är nere... förgott.
Efter många om och men har vi beslutat att lägga ned TankaFetast. Om ni tycker det är tråkigt får ni gärna engagera er här. Kanske kan vi en dag få se ett slut på de fascistiska tendenser som bekväma affärsmän i filmindustrin och korrupta politiker förvandlat till något självklart de senaste åren. Sålänge vi tillåter att verklighetsfrånvända fossiler mutar bort våra rättigheter kommer de göra det. Vi kommer aldrig gå med på att kopiering är stöld, och kommer alltid anse att spridning av kultur är något positivt.Vi hoppas att TankaFetast genom åren har bidragit till fler härliga fredagsmys än ledsna regissörer :)
Om detta är sant så vet i fan , vad det är för märke på påse nötter som sitter i regeringen! Så jävla sjukt!
Vi ska höja pensionen till 75år så man jobbar tills man dör!
Invandrare slipper betala skatt , dom får pengar dom får lättare att ta lån.. osv.
Vad ska hända med ungdomen , det är redan brist på jobb men vad blir det inte om man höjer pensionen?
Är det meningen att vi ska börja jobba när vi är 30år och bli som alla läkare med utbildning på flera år!
JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!! :@
Allt är ju länkat från tpb där, så det som fanns där hittar du på tpb.
www.dreamseed.nu
den använder jag, det mesta finns, bra kvalité och bra seed.