Fan vet jag vad det var för avdragare, nåra från typ 1800-talet eller nått? Ska fortsätta försöka ta av den idag. Men den sitter så sjukt hårt :O Kom och hjälp mig? :)
Utskriftsvy
Fan vet jag vad det var för avdragare, nåra från typ 1800-talet eller nått? Ska fortsätta försöka ta av den idag. Men den sitter så sjukt hårt :O Kom och hjälp mig? :)
Skulle skära sallad till hamburgarn som jag skulle ha till lunch, skar i stooooraa svep.......schlischhh o så var tummen blodig.
Resultat ett fett djupt jack in i tummen och en tur till vårdcentral´n, slapp sy iaf:),
That bloody sallad!
Sprucken bensin slang + mej som står o försöker el starta + full tank = arg pappa
Glömde köpa EN sak så jag skulle kunna montera min förgasare!!! RAGE!!!!!!!!!!
Sellle här på forumet påstår att han är fotograf för hollywood.se :zzz:
opererat käken, ont och kan inte snacka :sad:
Det ska va en bula för speedfights centralstöd.
Det körde ut en taxi framför mig. Fyfan vad nära jag var på att krocka, läskigt.
E3 är slut nu :(
En kille som jag har bråkat jävligt mycket med (Har bla sänkt hans kompis pga vårt bråk), Så jag trodde han va riktigt jävla pissed, men tydligen vill ha bli "kompisar" nu. Jag vet att det är det rätta att göra för han har mycket kontakter och jag har varit lite "jagad" av några grabbar inifrån centrum, men det känns som jag lägger mig..
Ingen rolig känsla, dagens fail :nooo:
Jag såg den också! Haha
Regnar igen:(
Att jag har tråkigt :(
Dagens fail var golfrundan man spelade förut :( Asså fyfan vad man bara hatar golf ibland .
vevras på aeroxen :nooo:
farsan är allmänt dryg för jag inte diskar, städar nu på sommarlovet när jag är hemma.
är inne på bike.se för att läsa recensioner om aprilia rs. då ser jag en recensoin som slår alla :D
Styrkor: Finns inga. Kanske att den e snygg.
Svagheter: Kolla bara på den. Du drar den med en derbi med mk och drev.
DERBI POWER
Sammanfattning: JAg har racat mot en sådan en med min derbi drd med mk och drev och jag hängde med den upp till typ 130.
Kör så det ryker/ Smith