Jag såg Salt för ett tag sedan. Det var utan tvekan den sämsta film jag har sett på över ett år, vilken jävla dynga. Skitdålig story, läskigt tråkiga stereotypa ryssar och värdelös dialog. Hur tänkte filmskaparna?
Utskriftsvy
Jag såg Salt för ett tag sedan. Det var utan tvekan den sämsta film jag har sett på över ett år, vilken jävla dynga. Skitdålig story, läskigt tråkiga stereotypa ryssar och värdelös dialog. Hur tänkte filmskaparna?
Då såg jag precis klart på Waist Deep, rätt bra om jag får säga det själv. Klart sevärd :)
kolla nyss på nattbuss 807 :)
Då har man kollat klart För en handfull dollar, bra film där också!
De bästa skådespelarna i mitt tycke måste vara Morgan Freeman, Clint Eastwood och Jennifer Anniston ( Mestadels för att hon är så sjukt snygg :wub:)
Då slängde man iväg en beställning på O.C säsong 1, såg att det första avsnitten började idag, går i skolan när avsnitten går. Så det fick bli ett köp :)
Kanske onödigt, men gillar inte att ladda ner. Roligare med org grejer!
Har faktiskt provat att fråga på fler ställen också.
Ja, tycker också att du är trevlig, men 1) jag var på dåligt humör pga att jag ej hittar det jag söker och 2) stör mig lite smått på folk som påpekar regler, trots att de inte är i någon position att kunna påverka.
Men ber om ursäkt om du tog illa upp :)
Tips på actionfilmer i stil med die hard typ? :) Bara att langa fram alla ni kan komma och tänka på ;)
Söker en film, tror det är i slutet av filmen då ett gäng "raidar" ett stort vitt(eller beigt) hus, de tar sig dit via tunnlar under marken och jag har för mig att det hela slutar med att de spränger sönder huset.
Sjukt luddigt beskrivet, men jag hoppas någon känner igen det :)
Någon mer än jag som följer Bibliotekstjuven på SVT1 på onsdagar 21.00? Väldigt bra serie!
Förmodligen ville de väl bara håva in lite snabba cash, såg den för typ en vecka sen. Random actionrulle precis som jag förväntade mig.
Svårt att välja favoritskådisar, men jag skulle nog säga Leonardo Dicaprio, Nicholas Cage, Christian Bale, Russel Crowe och Morgan Freeman :)
Alla skådespelarna du rabblar upp där är ju verkligen världsklass :D
Leo > Blood Dimond/ Shutter Island
Freeman > Nyckeln till Frihet,
Bale > Batman Dark night eller patrioten
Cage > Windtalkers? Nej, kommer inte på någon på rak arm
Släng upp en topp 3 lista med skådespelare och film!
Måste ju bara fylla på lite med mina favoritskådespelare då. Skriver inom parentes vilka filmer med dem jag gillade mest, bara några snabba som jag kommer på.
Edward Norton (säger bara Fight Club och American History X),
Leonardo DiCaprio (The Departed samt Inception och Shutter Island),
Christian Bale (Mestadels för American Psycho, men också för båda de senast Batman-filmerna),
Neil Patrick Harris (How I Met Your Mother),
Anthony Hopkins (Silence Of The Lambs),
Al Pacino (Scarface och Gudfadern framför allt),
Jack Nicholson (One Flew Over The Cuckos Nest och The Departed),
Matt Damon (Dead Poets Society och The Departed).
Näej, det är inte den. Tror den jag letar efter är en actionfilm. Tyvärr kommer jag inte ihåg någonting mer av filmen alls, utan jag har bara bilden i huvudet att de springer in i huset och börjar skjuta och så. :)
Edit: Tänk er att den scenen är ungefär som hur militären stormar ett hus.
Crash - Michael Pena
Remember Me - Robert Pattinson (Gillar honom otroligt mycket. Vet inte varför, men älskar hans stil i just den filmen)
My name is Khan - Shahrukh Khan
Håller med där. Visst, jag laddar ner en del film men har ändå en rätt stor filmsamling. Köper väl 3-5 filmer i månaden kanske.
Tomorrow, When the War Began en redigt jävla bra film!
Se den;)
four brothers Rätt bra;) Tyrese Gibson:wub:
Ska se på Superbad nu, får se hur den är :) Emma Stone är ju med.. :wub:
Såg precis The Book Of Eli, riktigt bra film om jag får säga det själv!