fan vad man är taggad nu :D hoppas någon kommer ;) så inte alla har fått problem :P själv har man allt säkert för imorgon har två moppar stående på parkeringen för att vara redo om någon av dom skulle gå sönder :D
Utskriftsvy
fan vad man är taggad nu :D hoppas någon kommer ;) så inte alla har fått problem :P själv har man allt säkert för imorgon har två moppar stående på parkeringen för att vara redo om någon av dom skulle gå sönder :D
Å hur skulle jag komma in då????? :O Eventuellt får man låna nån skrothojj... Fml, ge mig en moppe imorrn? <3
Äre någon som åker från vegabaren imorn? :)
Om vädret bjudar så kommer ni se mig vid Shell i huddinge vid 9:45 tiden! :)
Crippa tilllagd som funktionär samt eventuell cruiseledare från Hässelby -> Bryggerivägen.
Vi hoppar eventuellt över OKQ8 Vreten som stopp om ingen VERKLIGEN behöver tanka.
Vilken tid bör man vara var?
Jävlar vad snabbt du svarade:O Okej, då är jag där då :)
Kommer köra direkt till skogskyrkogården med uppskattningsvis 7-9 pers. :)
Sveavägen ligger lite närmare men mycket roligare att köra in dit med typ 70 andra moppar :wub:
Hur många beräknas vi bli? Tror vi skrapar ihop ett 30-tal som åker till Bromma
Cruise med hyper!
Yes som inte skulle hinna komma till imorn^^
Dock löste sig allt... Tog tomgångskruven från gamla förgasaren, och anledningen till att den misstände och laggade som fan var att elektroden på tändstifted hade blivit nedtryckt av nån anledning, aja böjde tillbaka sen funka't ^^
Tar inte derbin imorn.. Utan har fixat ludixen hela dan, går som en kloccccka ;) behöver bara nya vikter + 70cc ( :huhu: )
Vädret ser ju ut och va helt perfekt ! inte för varmt, inte för kallt! :)
Underbart! Moppen är igång! :d
Ska skriva ut genomgångar/regler/cruisetider och sen zzZzZzZZZZz...
Ses på plats allihopa!
TAGGA TILL! Uppstigning om 5 timmar och 47 min för mig! :P
Kommer kännas underbart att vara vid sveavägen med allt bullrande. :wub:
För den som är vaken så tar jag hässelby crusise!
Hässelby hålls av mig som ordinare !!
Nu är det bara 1,55timmar för mig sen blir de samling :)!!!!!
snart smäller det :D