har samma problem perra :(
Utskriftsvy
Du verkar ju inte vara direkt hyper intelligent och jätte erfaren av förhållanden om du anser att de flesta handlar om det yttre? Visst har de en roll i det hela men bara för att du anser dig se bättre ut än hennes ex betyder det inte att hon måste gilla dig.
Vill du försöka seriöst, är det i 99% av alla fall samma sak som gäller, visa mognad om du nu har någon samt tillit. Du kan diskutera vad som helst och visa att hon med kan göra det utan att oroa sig för något. Det är A-O .
klart det är personligheten som tar största platsen,men nu är det så att killen är en riktig idiot och har sårat henne förut två gånger. jag har visat tillit, mognad. trodde du förstod att jag gjort det, för hon skulle väl inte säga att hon älskar någon som inte bryr sig om henne? jag bryr mig om henne, och lyssnar på henne oavsett vad det är om. det gör inte han, förstår inte vad hon ser i honom.
Tycker ni som jag att kärleken just nu känns irrelevant?
Jag känner mig fruktansvärt desorienterad för stunden och vet inte längre vad jag vill. Känner ingen dragning till kärleken alls, vill hellre vara själv och isolerar mig från omgivningen. Vill inte inleda konversationer med någon, oavsett ifall det är en kille eller tjej. Har mer eller mindre slutat prata med de flesta jag förr hade frekventa samtal med. Det känns inte som det betyder något. Jag känner att jag klarar mig bättre utan kärleken och har inte någon känsla alls för att finna något därtill.
Vet inte om det bara är ytterligare en fas utav "ungdomen" och mognaden eller om jag helt enkelt inte hittat de sista pusselbitarna för mig själv och min mentala del ännu.
Hur är det för er? Är kärlekens dragningar starka för er?
För min del förlorade jag "kärleksintresset" för ett bra tag sedan nu. Händer någon gång ibland att jag pratar med någon tjej, men ifall det kommer på tal om att träffas dissar jag henne snarare än att vilja ses.
Känns tråkigt på något vis, men samtidigt inte. Trivs väl med ensamheten, tillsvidare.
håller på med en brud nu :wub:
Hände exakt samma för mig, hade ett förhållande med en underbar tjej i 2-3 år och vi hade det skitbra, tills det tog slut på en dag.
Efter det har jag tagit en paus från kärleken då jag kände att jag varken hade tid eller lust. Nu börjar det komma tillbaka några år senare, men tid har jag fortfarande inte så jag väntar kanske lite till.
Har du tur hittar du nån trevlig, söt tjej och du glömmer bort allt tråkigt ;)
Det framstog inte så då du i 80% av meddelandet jämförde yttre. Hur som helst kan du inte tvinga på henne, om hon nu blivit sårad kanske hon inte vill riktigt igen . Som du beskrivit har du ju gjort som man ska helt enkelt. Fortsätt visa det men bli inte för efterhängsen , så får du se helt enkelt :)
träffade ett ex igår, vilken gudinna hon är... (A)
All skit sitter fortfarande kvar, går inte att glöma :sad1:
Allt känns helt fel .. :/
Känner igen skapligt mycket av det du säger, orkar inte med facebook, är i princip aldrig inne på msn, enda gången man pratar med nån är på fest eller är med nån polare några enstaka gånger i månaden. Känns både bra och dåligt:whops:
Du förstår inte hur hon kan gilla dig när ni aldrig har träffats typ, medans du själv har kommit på att du inte gillar henne fastän ni knappt aldrig har träffats:)
Filip - man kan väll gilla nån fast att man bara träffats en gång? gilla är ju trots allt inte så jävla starkt ord. Säg som de e?
Jag gav tjejen tio röda rosor idag. Kändes bra!