Fjäderupphängt så vet inte riktigt hur det skulle gå :)
Utskriftsvy
Har ni aldrig sett folk som skrivit "Tungaste låten någonsin, aboo"? Isåfall borde ni växa ifrån eran bondhåla, för jag VET hur det stavas, jag är inte dum i huvet som ni eftersom ni verkligen orkar hänga upp er på att jag skrev "tungare" lite halvironiskt sådär, herregud
Vet du att jag för de första inte hade brytt mig det minsta, om jag nu hade gjort det. Men nu gör jag ju inte de : pPpPpPpPp
"aboo?" Haha, okej! :D
Det kan ju inte vara så mycket "tungare" för dig, att skriva rätt istället för att skriva fel, "aboo" ? :DCitat:
* §1 Ditt sätt att skriva på
För att kunna upprätthålla kvalitén på forumet så kräver vi att alla användare skriver sina inlägg på lättförståelig svenska Inlägg som ”Vaffö gö d lixom” etc. accepteras inte under några som helst omständigheter.
Hihihih:wub:
mor och far ska hjälpa mig att lägga ut de pengar som behövs för att bygga klar hyperdracen, tändning och membran kvar! :wub:
Att "Fest hos mange" videon på youtube har uppnåt ca 250000 views! :)
Tjänat 5000 på två dagar :D
Gårdagens win egentligen. Fick 500:- av farmor bara för att jag va så snäll och följde med pappa dit :wub:
En jävligt go dag :)
Köpte precis en biljett på blocket! :)
http://www.blocket.se/stockholm/Fest...=11&w=3&last=1
Fick 1850 av en snubbe jag fixade en moppe åt och så envisades mamma med att jag skulle få pengar för mina betyg... Fast köpte ett PVL tändsystem till moppen igår så har bara 3000 kvar. Tjänar 2000 nästa vecka då jag ska skruva ihop en motorcykel åt en kille :)
Jobb imorrn :wub:
Ska dra ut och köra, hoppas jag hittar någon fjortis unge som kör runt på sin orginal moped så jävla kul att driva med dom!