sant xP
Utskriftsvy
sant xP
fan nu e de ju ingen ide att sova :/ måste ju till skolan snart
Fyfan , nu är klockan nästan 6 , ingen mening att lägga sig igen nu :S
neee :/
jag är aspigg^^ städat rummet, vart ute med jyckarna, köpt tidningen. mer ska göras idag.
hmm, ska man kanske fixa kylarfästena pås talker ciaon?^^
Goda chips
http://i53.tinypic.com/15naogi.jpg
Härligt citat från filmen tropic thunder :D
"Dude, I just killed the one thing i love the most"
-"Okay, you killed a hooker. Calm down, heres what you got to get; bleach, hydron proxide and a shitload of lime".
-"No, i killed a panda"
-"Dude, come on. I bet Amanda wasnt her real name"
-"No, I mean a PANDA"
Ser ut som att de ska vara nollgradigt imorgon, kanske tar en sväng med dracen så, kolla om den orkar varva ur 6an.. :shifty:
Nu väntar man på batteri så man kan starta scootern :P Sen nästa helg byta scootern mot fiddy och mt, sen köpa delar till fiddy för 2k :D Bara motorn är värd 8 ;)
Såg nyss SHM dokumentären. Fyfan va pepp man blir !!! Slängde nyss iväg massa pengar på nya högtalare på grund av detta :D
IMO finns inga äckliga chip än ostchips! Så.. tjockt!
Åt dock Sweet Chili igår, jäkla goa!
Kolla denhär goingen, fan snudd på att man funderar så själv nästan! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE
Fyfan vad man vill ha vår/sommar! Finns ju fan inget att göra i sånt här väder.. :(
Hajjhajj, vad har folk gjort idag?
För er som bryr sig så jag har pillat med en kompis bil, han har renoverat bromssystemet runt om och vi lufta det! Sedan gjorde jag en till tolva till neos xD så henke kommer bli nöjd ska jag säga xD
YeeeaAAh 70cc är på nu :)
Varit o meckat o 2 timmar! Polini sport 70cc är på ++ lite små saker! STOOR SKILLNAD!
Precis hemkommen efter en riktigt skön kväll :wub:
Ja, förvisso var jag uppe på toa 2 gånger men jag lyckades somna om. Hade faktiskt inte varit vaken mer än 1 dygn innan dess och ändå druckt energidrycker under dagen. Tror jag har fått gener för att sova, då jag utan problem kan gå och lägga mig vid 19 om jag är trött och sedan sova till 13 nästa dag :D
Äh men va fan nu vad de kväller...
ojfan skrev i fel tråd
Dött?