Tydligen så ville de det.
Utskriftsvy
Haha, Jonah gråter ut i film och vill ha en massa uppmärksamhet. Idag är han älskad av alla. Vilken ***.
http://www.youtube.com/watch?v=zt5gvl5s2q4
Hoppas inte snön lägger sig eller att det kommer mer än såhär, ska jobba ute torsdag och fredag.
Jag har 2 st..
1. Hamna i diket då jag hade brottom till banken idag och bilen fick inte så bra grepp vid en bromsning (skall byta till vinterdäck på onsdag)
2. Kom 5 min för sent till banken där jag skulle boka ett möte om ett lån plus fixa lite annat.
Kolla superbilligt.se, kolla lite fiddy trim, o tro fan på att "snabbgas" kommer upp som ett exempel i listan :P
Har sjukt ont i halsen! Hela adamsäpplet är sjukt svullen.. ska man stanna hemma imorgon? Några tips om sakern man kan dricka, äta så det blir bättre..
annars kan saker som är tvärtom mot vad man tror funka bra, typ grovt bröd som river lite i halsen, prova det vettja
http://www.dn.se/nyheter/sverige/liv...or-lite-pengar hur fan kan man påstå att någon som får gratis lägenhet och har 10 000 kvar att leva på efter att alla räkningar är betalda är fattig? så jävla sjukt, om jag hade 10 000 kr att äta och göra vad jag vill för varje månad vore jag jävligt glad ska jag säga...
Förvånad? Det är bara en i raden. Öppna upp ögonen så kommer du hitta många fler snyfthistorier liknande denna om afrikaner OSV som har det så "dåligt" ställt.
Det enda dom kan är att föröka sig så mycket det går för att kunna kräma ur maximalt med bidrag så dom slipper att jobba (inte för att dom vet vad jobb är, men ändå). Otacksamma jävla as, som stinker skit dessutom.
Sånt här pack dina skattepengar går till. :)
Sitter hemma och har ont i halsen och har migrän :(
tänkte dra ut o köra lite i skogen med moppen, nästan där så dör moppen, startar, går kanske 3 sekunder sen dör den igen, öppnar o skakar på tanken, SOPPA TORSK....., iofs får jag skylla mig själv som inte pallat koppla tillbaka tankmätaren :)
Alltid lika kul att diskutera android vs iphone med en person som inte verkar kunna fatta att folk kan ha olika åsikter om vad som är bäst...
Dagens fail skulle jag vilja tillägna alla 10-11åringar som har ett förhållande och skriver "-Jag älkskar dig<33333" i sin status hela tiden.
.................................................. .................................................. ..............................(Inte mitt stavfel)
Strömavbrott.... :mad:
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Broshan faila på uppkörningen till körkortet :(