Drog precis över på bakhulet så landade på marken med moppen över mig :wub: och självklart en av få gångerna man inte har ryggskydd :(
Utskriftsvy
Drog precis över på bakhulet så landade på marken med moppen över mig :wub: och självklart en av få gångerna man inte har ryggskydd :(
här kommer en till fail. insåg just att jag glömt 2 kondomer precis mitt på instrumentpanelen när polisen beslagtog den, syns klart och tydligt utifrån. satan så skämmigt...
Inte sovit något på hela natten och ska åka till skolan om 90minuter :(
Vakna med halsfluss:(:nooo:
Edit: Nu när jag var på väg till vårdcentralen så kör jag på en bilväg med mopeden i ca 30-40km/t, och så är de massa bilar som står parkerade längs vägen, då kommer de en unge på typ 8-9 år och springer rakt ut framför mig och hann inte bromsa så körde rakt in i ungen och vurpade så hela styret är krökt och har typ ingen komp osv... Ungen bara reste sig och gick i väg. Gick efter och fråga hur de gick med honom, då sa han “de gick bra, förlåt “. Fan asså ... När man är 8-9 år borde man fan veta att man inte springer rakt ut på en bilväg... Kunde fan gått riktigt illa.
Mina orginal klibbor åkte bort med högtrycken efter en runda och nu är där helt klibbigt :/ Någon som vet hur man får bort det klibbiga som bäst ?
Trodde jag skulle kunna komma tbx efter nästan 2 år och klara moped klass 2 provet lätt som en plätt.. kändes som det iaf haha.. men fick 26 av 35 >.<
Fick med mig 2st böcker gjorda för klass 2 då.. jag har ju fan läst på bil och klass 1 frågor i körkortsboken -.- haha, skit kul.
Klarar jag inte det innan sportlovets slut så skiter jag i det igen och kör moppe hela sommarn.. får ju ändå inte köra den som den är XD
Bifogad fil 7325 Ont: snöar :(
Evon såld!
Jävla skit aerox...
Fan inte min dag idag -.-
Hade tänkt åka och hämta ut ett paket, men de skickades tydligen idag, trodde det var skickat igår..
både jag och en kompis har kört "bil" olovligt, och torskat. helt plötsligt skriver han "ska jag vara ärlig så tror jag att jag kommer klara mig bättre än dig."
är inte detta jävligt oschysst sagt? blir så jävla irriterad, vad är det för kompisar man har. just nu hoppas jag bara på att han åker fast och får uppskjutet lämp också.
man kan väl tänka på vad fan man säger innan man slänger ur sig massa skit.
http://www.blocket.se/sodermanland/C...6.htm?ca=5&w=3
115km/h utan TK!?
Sikket skämt :D http://www.blocket.se/orebro/Ktm_200....htm?ca=15&w=3 400.000 spänn