Fin uggla
Varför skriver du att du är homosexuell ? :)
Utskriftsvy
Fick ett brev från posten idag och trodde det var att jag skulle hämta ut massa roliga saker från nån kineshemsida.
Men nej! Det var ett brev för att jag måste betala extra tull, moms och annat skit, jävla asiater :(
Fick hem ett brev som DHL skickat. Tänkte jaa nu har mopshop paketet kommit! Idioterna har ju skickat skiten till västberga (en bit bort), farsan har inte tid att skjutsa heller. Måste försöka få med paketet få moppen på nå vis :(
Bra idé, tar med mig några plastkassar och tejp ifall att ;) Ingen aning hur stort paketet är, fick ett paket från holland på ca 35x30x10cm om inte mer, innehöll en liten förgasare på typ 10x5x5 :D
Viktor: Inte jätte enkelt att få plats på crossmoppe imo, styret tar ju i för minsta lilla. Får väl tejpa fast de på bakstänkan :wub:
Failade också lite på körskolan, kom nyss hem. Allting gick bra när jag körde men sen när jag skulle ha yttre kontroll och kolla blinkers så klantade jag mig lite..
Först skulle jag dra på ena sidans blinkers när jag stod precis utanför bilen, och lyckades på nåt sätt dra på vindrutetorkarna. Och sen när jag skulle kolla blinkers på andra sidan så skulle jag stänga av vindrutetorkarna, istället råkade jag dra på vindrutespolaren och fick lite av skiten på mig själv..
Dagens: Att jag mår så jävla piss, ut och gå lite så kanske det löser sig!
Depp
om 4 timmar ska en novell med 5000 ord vara innne, har 13. kommer fan inte på nåt!
Gör så, det hjälper faktiskt lite! Njae, livet... Polaren dog för 1 vecka sen, pappa är ute och jobbar, allt och alla går emot mig just nu... Några jävlar(typ 10 pers) är ute efter mig och har varit det rätt länge nu-.- Ingen vågar göra något förutom jag -.- Durå, vad är det som är tungt för dig ?
Drog hem till morsan och skulle hämta moppe nyckeln. Hon vägrade lämna ut den så vände upp och ner på lägenheten... Råkade göra illa henne när jag sparkade undan en korg på foten, hon ringde snuten...
Nej, bara så jävla less på att hon beter sig som en 10-åring. Lovar en jävla massa saker och sen bara skiter i det och svarar aldrig i telefonen. Ibland får man inte tag på henne på flera veckor. Ringer mig och frågar om pengar på grund utav att hon ligger hemma i sängen arbetslös och orkar inte göra ett skit. Blir bara så jävla arg. Hon har ingen rättighet att inte ge ut MIN moppe nyckel till mig.