Med brors minimotocross... Dom där små och slöa sakerna är livsfarliga för knän.
Tror inte jag kommer kunna sova så bra i natt...
Utskriftsvy
Moppemek @ rummet :P
Lagt en beställning på Twostoke precis! Hoppas det kommer tills på tisdag:D
Saknar gamla MNF :(
Börjar 10,20 idag. Rätt skönt. Sen på tisdag har man bara en lektion som vara i 45min. onsdag är man ledig:wub:
Vilket drag det är här!
Jafifan
Nästan sovdags nu.:nono:
Nää klockan 00.00 tidigast!
Jag jobbar 8.20 till 15.30 varje dag, jobbigt att gå från att vara i skolan tors+fre i veckorna, till att jobba hela veckorna.;)
oj tiden går fort ibland :o
Uppkörning imorgon, fixade dock provet idag vilket var skönt.. Åt helvete med alla böcker :D
Vi drar igång en film till efter att ha tagit några öl. Skönt som fan att kunna glida med vardagen och göra lite som man vill, men det vänder väl när skolan börjar så man får ju passa på nu! :wub:
Myggor på rummet.:(
Jo lite grann.. Men jag har ju alltid 245an, den startar i alla väder!:D
Vill ha Turbo-fälgar eller något sånt, för jag har fått tag i ett par ganska fräscha 195 och 205'or på jobbet.:D
Jaa, var en massa på jobbet med.;)
Är hur pigg som helst och skola imorgon vad ska jag göra för att bli trött =o? ^^
Hoppas min beställning från twostroke kommer imorn:wub:
ledig imorn också:D
http://www.youtube.com/watch?v=52Jv0...layer_embedded
Gammal, men jag kan inte sluta skratta åt bilen i början, tutan gör typ allt haha :D
Här förväntade man sig en god natt sömn men låter som två djur eller vad fan det är fightas utanför :whops: Låter typ som en katt som ragear sönder på nåt..
Fan va trött jag blev helt plötsligt, fast det är bara bra.:)
Super-Live och PSV Eindhoven - Benfica. Couldn't be better.