hm, inte alls många.. 10 stycken kanske :) Men ska testa de! sparas dom inte på sd kortet automatiskt då? :)
Edit: gick in där o kollade, men kunde inte hitta vad man flytter filen till sd kortet..
Utskriftsvy
aah okay ska testa de! tack för alla tipsen! Kan tillägga att batteriet var ju sämst med, laddade den självklart när jag köpte den tillräckligt länge, sedan tömde jag den helt innan jag laddade den andra gången. Nu räcker det ca 1 dygn, måste alltså ladda den varje dag, men håller på med den mycket oxå så kan ju vara de :)
Någon som fått nya MarketPlace Uppdateringen?
Iaf inte jag, 2.2 Desire.. rätt skumt att dom segar till vissa telefoner
provade precis trådlös router-funktionen på desire :P kopplade in nätverkskort och surfade loss. sjukt coolt :D
För er som kör Android, köp taptalk på så sätt kan du använda moppenet i mobilen smidigt :)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Marketplace är nu uppdaterat till Desire
Blir säkert en Sony Ericsson X8 nu, bara det finns FaceBook & Spotify i den.. ;)
Jo det var liksom det jag mena. Alla mina SE har varit inne på lagning minst 2ggr.
Har också haft en HTC och den funka felfritt för mig, däremot lite tråkig.
Sen bestämde jag mig för att testa en iPhone 4, faen den bästa mobil jag haft, passar mig perfekt :wub:
måste ha blivit knas med ditt senaste inlägg Hast :D... ser inte något förutom mitt inlägg som är uppfuckat:P