Gopro HD :) funkar kanon!
Utskriftsvy
Har du HD motosport? Kör med den iallafall, men det kanske inte är någon större skillnad på de två :P
Var det någon som såg två första heaten för första ama utomhus i USA nyss? på allisports :)
tror andra mx1 heatet börjar kl 01 och mx 02 på motors tv om ni vill se :)
mer än vad hojen kostade begagnad :) fast min var billig så kanbske därför :)
Tack för att du märker vad jag gör fel, precis därför jag har gopron :wub:
gasa mer ur kurvorna... ska tänka på det idag, sedan förra körningen så var det att jag skulle växla ner när jag kör in i dem :)
Jag har börjat använda bakbromsen nu, så jag måste komma ihåg att flytta bromspunkterna :)
14:32, ska jag köra på honom?:D
Nej , Åk brevid honom :D I tvära kurvor växlar jag till 1an/2an (kör fyrtakt som jag inte är riktigt van vid) och ger full smacka och drar i 3an efter kanske 4-5 meter (om jag kör på 2an dvs) och i långa kurvor växlar jag ner en växel och sen upp direkt när man har fått upp farten :)
Du som kör tvåtakt borde verkligen växla ner så du får all effekt ur kurvorna , var inte rädd för res :) Det är bara att släppa på gasen i en halv sekund och växla upp ;) Hoppa mer , dom där hoppen ser inte så farliga ut :D
tror fan att jag också ska skaffa nån kamera så man får veta vad jag gör för fel :P
Jag har också hoppnoja med den här hojjen :D Så jävla mycket tyngre än en 85a som väger nada x )
Jag försöker gasa så mycket som möjligt innan hoppet och gasa lite i kicken för att inte stupa framlänges men jag är så jävla feg så det blir broms precis innan hoppet ändå -.-
hehe, det går nog bättre för oss när vi har lite timmar i sadeln på bestarna :P
*pinsamt* :)
http://www.youtube.com/watch?v=wY7x-ifjaeg
När jag gasade så fick jag bakhjulssläpp, och när jag försökte räta ut så fick jag framhjulssläpp :D det gillade inte jag så jag satte mig på stenen som ni ser när jag lyfter upp hojen :wub:
Det var rätt dammhalt på vissa partier men det gick bra förutom där :( men efter den lilla skitvurpan så gick min körning skitdåligt :(
Bytte oljorna i hondan idag (växellådsoljan och motoroljan) , aldrig gjort de förut så jag var skitnervös att nåt skulle hända när jag åkte , körde kanske 10 varv med pauser när jag kör över knölarna och får världens jävla res och sen tvärdör skiten men rullar :thinking: Kollar sen ner , då har kedjan gått av :sad:
Blir till o köpa ny kedja också då :O Ändå har jag smörjt den efter varje tvätt/träning :O
mums! hur gick den av? utmattningsbrott eller? klara sig blocket och den skiten? :')
Själv fick man punka på första varvet :'( och hojen går för fett på lågfarten så den släckte ett stift :'( skitdag!
Men nu har jag fixat fälgen efter att ha kört lite med punka, tagit av svingen, fettat in och bytt glidplast :)
Imorgon efter plugget så blir det köpa slang och däcklås och kränga däck :)
gaaah måste se till att få min lagad snart! sjukt sugen jag blir när jag ser era filmer!!!
jag ska lära mig den dagen jag har tid :) nu bor jag inte hemma och är bara hemma och kan meka på helgerna(som dessutom alltid är fullpackade) så har inte tid, och dessutom vill inte pappa att jag ska göra det så han får betala ändå ´:p men ska köpa nån skabbigare och lära mig på typ :)
Finns ju piratkopior på allt nuförtiden så reservdelar är ju samma pris på alla hojar typ :) Wiseco, All Balls, Wössner, prox, Holeshot osvosv
http://www.youtube.com/watch?v=py_x6LLu5vA orgasm! :wub:
någon som testat en? :D
Verkar som något riktigt oseriöst märke, bara "klippet" gav sinnessjukt dåligt första intryck imo.
Vem skryter med en fjärdeplats i Storbritaninen liksom?
Alla stora märken som KTM, Kawasaki, Yamaha osv har ju ändlöst med VM och A.M.A supercross titlar osv... inte skryter dom om det :unsure:
vet att klippet är sjukt dfåligt, men dom sägs vara sjukt tåliga :) dom går under ngt annat namn inom sidovagnscrossen där dom tydligen är riktigt stora, ochsen har dom avrit nedlagda sen typ 80-talet så dom har inte kunnat plocka så många ;)
och tror inte man ens får tävla med 700 2t i ngn av dom klasserna? :p
men hursomhelst så är 700 2t så sjukt mkt respekt att det väger upp allt annat du sagt :D