cooling dära ;)
Utskriftsvy
Köpte lite saker på onoff. Var rea på allt 25%:)
Idag på jobbet när vi skulle rensa ogräs hittade vi oväntat nog en cannabisplanta i en rabatt! Vi ringde chefen och han kallade dit polisen som fick hämta skiten :ninja:
http://i51.tinypic.com/23h8tu0.jpg
Klockrent Filip!
har nu förhandlat med en kompis att få köpa han aprilia sx -06a medkörd runt 1000 mil, inga repor nånstans, sm däck med i bra skick, barikit 74cc, 24mm pwk och gianelli får jag även med :D bra deal? för 5000kr
vafan varför plocka en näve? hade ni tänkt röka de eller? sure om ni vill åka fast för knarkinnehav.
idioter!
plugga på jävla moppeprovet - uppskriving imorron,2 ggr 61 och 68 pts :D
man får nog plocka på sig rätt mycket weed om man ska tjäna "en hacka" på det, en femma kostar väl typ 500 kr och 5 g löv är ju en rätt bra bunt :P, sen måste man utvinna själva gräset eller om man tänker göra hasch av det också.
Kompisen tyckte att det var dags för att slakta reservdelsbilen så han överlät den till galna danskar.
http://farm7.static.flickr.com/6001/...ae4ce8cf_z.jpg
Untitled by Jesper Nordström, on Flickr
Jag antar att du tänkte rätt, men jag kan inte bortse från att jag hellre ryckt upp plantan och sedan åkt hem för att plantera den.:sad1:
Va å kolla på en 244 idag , riktigt fräsch , åker nog och köper om några dagar då han skulle kolla växellådan och koppling för att 1:an va svår att få i ;)
Är väl upp till var och en att avgöra det, men personligen skulle det vara onödigt då straffen är för helvetes överdrivna och det skulle knappast gynna mig på nåt sätt psykiskt heller.
Dock hade jag nog övervägt det vid någon sjukdom som svår migrän eller ADHD, det finns trots allt en person som fått tillstånd att använda det just pga medicinska skäl om jag inte missminner mig..
Sen risken att man fastnar, nej tack :P
OBS: Kasta bara inte in mig i nån jävla diskussion bara ;)
äh knappast farligt att röka på, enda risken med det är att få narkotikabrott i registret i fem år framåt... behandlar man det med respekt är det inte farligare än alkohol