Vet att du bryr dig :( Tackar :wub:
Utskriftsvy
Ni kan aldrig ana vad som inträffade mig för några minuter sen, helt otroligt...
Mrpalmer i egen hög person lade till just mig, inte er, MIG på FB, pretty damn cool :cool:
Godnatt mop net :D
Yes varenda sak har jag betalat själv. Dock så betalar jag inte bensinen till S60n just nu då morsan kör den en del, men efter körkortet är klart så.
Yes självklart har jag gjort det. Tycker dock synd om dom som inte får betala allt själv.
Godnatt pojkar, bra att de är lite aktivt nu! :wub:
men har dragit i pluggen igen så den är laglig nu , kan föräldrarna bli av med körkortet även att jag körde "orginal"??
Föräldern kan bara bli av med körkortet ifall mopeden är trimmad, ställd på dom och medvetna om trimmet. Det är sällsynt att dom blir av med det, men det händer tyvärr.
Jag finansierar detta genom att jag har handlat med aktier väldigt länge, jobbat röven av mig och sedan har jag haft försäkrings pengar liggandes sen en tidigare rätt allvarlig olycka.
Mina föräldrar har inte öppnat något sparkonto, det enda + i mitt konto jag får är när morsan överför studiebidraget.
Hållit på med aktier i flera år, för med dom pengarna jag tjänar lever jag livet för. Jag går teknisk utbildning för att sedan läsa vidare på teknisk högskola, jag sparar att leva lite tills senare, pengar, jobb och kärlek är prio 1 för mig just nu.
Aha låter gött mannen :)
Det var en olycka med cykel för några år sedan, hela ansiktet bortskalat (ingen hud kvar på ansiktet), hjärnskakning, ena handen helt uppriven (ingen hud kvar där heller), kunde bara äta flytande mat på 2månader, hade jag inte haft hjälm den dagen, hade jag inte skrivit detta nu. Skit händer, så är det bara.
Spotify kan ju slänga sig i väggen Grooveshark är ju fan bäst! :wub: