hittade en färdiggrillad kyckling i kylskåpet :wub:
Utskriftsvy
hittade en färdiggrillad kyckling i kylskåpet :wub:
Är det inte bevisat som ofarligare än alkohol? Alla nämner hur dum i huvudet man blir på det, men man kan väl bara få lite sämre korttidsminne vid större konsumption, alltså flera gånger per dag i veckor. Givetvis inviduellt, men helt klart mildare än dess effekter som alkoholen ger.
ja, asså, klart man blir fucked om man röker på hela dagarna, men hur blir man inte om man är full hela dagarna? ganska vinklad propaganda, och som du säger, röker man på "till fest", ungefär som att man blir full till fest är rökat garanterat lindrigare än spriten.
Sant :) Inga bieffekter och det är inte själva änmnet i sig som är beroendeframkallande utan det är ruset, till skillnad mot kokain, heroin mfl. Ingen har NÅGONSIN tagit en överdos av cannabis, då det helt enkelt inte går. Skulle jag ha tillgång till det skulle jag prova :)
När Spanska polisen hittar en hashodling, då hugger dom ner allt och lägger det i en hög( blir ju väldigt stor hög när det är mycket) sen tänder dom eld på det och vaktar tills allt är borta ;)
Defintivt, det är sant.
Ja det är den jobbiga biten. Samtidigt förstår jag om man idag inte tillåter Cannabis, alkohol hade ju inte heller blivit tillåtet i dagens samhälle.
Nja..jag sa ju just att det finns bieffekter och att man inte tagit överdoser med cannabis stämmer inte heller, för det kan man göra. Ju mer du bolmar, desto dummare blir du, precis som med alkohol.
Ätit på max två gånger idag :wub: För er som inte testat, köp Crunchynacho för helvete, godaste skiten som uppfunnits :wub:
Röker hela jävla moppenet knark eller? Det är nästan läskigt hur lätt man kan få tag på det där jag bor..
DAGENS WIN:
Min win är att jag och två polare åkte in till Uppsala kl. 4 på natten och käkade på Donken vid gamla E4an, 4 mackarna. Jag delade på en Nugget 20-pack med en kompis, gu vad gott det var! :wub:
Efteråt busade vi runt på parkeringarna till Gränby Centrum och Willys och jag körde rätt över varenda jävla rondell på väg mot Gamlis.. (a) :D
säger såhär! om det är första gången kan han lika gärna göra själv för han kommer inte bli "hög" om han inte röker mycket!
och tips drick inte och rök brukar inte sluta så bra :P
första gången känner man typ bara som en nikotin kick från cigg :P typ 4-5 gången börjar det bli skönt :)
så var det i alla fall för mig nu om jag röker så är det fett skönt blir skit lugnt o så :D
tips ha chips, läsk, godis allt gott smackar fan extra nice! :D
näej, det tror inte jag heller de gör, men när de kommer fram till oss när vi sitter på en strand och säger att det luktar alkohol i luften (Ingen drack något precis då, men alla hade druckit innan) så tror jag fan de hade känt lukten av cannabis ifall nån rökte det :)
Hihi, ajabaja! :wub:
:( Men kära du, är det inte lite jobbigt att åka ända från Östhammar?
Njaee, har en original DT (2007, har fixat en extra moric som är ostrypt) men när jag fått sommarlovspengarna och runt skolstart kommer hem från semester skall värre grejjor inhandlas. ;)
Ja såklart! Eller så är det helt enkelt kul att leka runt i en helt död stad som råkar vara fullproppad av rondeller, det tar ju sån jäävla tid att köra runt vettu! xD
Naaaaw! *puss* Var inte ledsen palmer! :sad1: