Skittråkigt väder, mulet som fan! Dock 8 grader varmt.
Ska ut o mecka nu känner jag :P
Utskriftsvy
Skittråkigt väder, mulet som fan! Dock 8 grader varmt.
Ska ut o mecka nu känner jag :P
Choken har fastnat så blir att plocka av alla kåpor för att komma åt föggen :(
Någon som vet något intressant inom Naturvetenskap som jag kanske kan lyckas skriva en uppsats och göra en redovisning på? :(
Legat och kollat på tv från nio till nu, med förhoppningar om att kunna plugga. Nu sitter jag här -.-
Att vi inte får rätt på elhelvetet på mopeden.
Någon som känner sig manad att läsa tråden (under cross/sm - 'Byta elstam'), där vi specat koppling och problem...
Man är lagom road av det här alltså =/
Hur mycket man än ställer in förgasaren så går den inte bra, fattar ingenting! Säljer skiten nu hämta den!
dagens fail är att det är slut på helgen nu, och att det är massa inlämningsuppgifter jag måste göra :(
vädret.. har varit dimmigt och regnat hela dagen
Denna vecka: Engelska debatt, NO uppsats på minst 7 sidor, läsa ca 100 sidor i en bok, Tyskaprov och kanske matteprov.
:whops:
Sista veckan i skolan, FÖR EVIGT! Sen bär det av på praktik i 7 veckor fram tills studenten:wub:
Vad är då fail'en? Jo att lärarna förväntar sig att vi ska hinna ha 7(SJU) prov på FEM dagar plus en uppsats?!?!?!½½
Fyfan va underbart det är när ALLT läggs på de sista veckan/veckorna..
Uff. Tråkigt läge Frågetecken!
Fail: Nåt jävla virusskit har tagit sig in på datorn, inget program kan hitta det och visst fan märker man att skiten ändrar i systemfilerna stup i kvarten, min "aktivitetshandlarn"-knapp är inaktiverad. :0
Det är lugnt! Ska bara starta Norton Power remover, muhahahhhhhaahah!! (Norton själva säger att det är ett "last resort"-program för den är aggressiv och kan råka ta bort legitima program... xD)
:(
Vädret är ju inte så skönt..
Jag kan inte fixa FRIA SMS !! X(
reppoint eller vad han heter
försöker nu skylla på mig när han "småhotade" mig (HAHHAHA småhotade och småhotade) via PM killen är ett skämt...
börjar tycka synd om han :(
Min farsa har troligtvis fått reda på att jag har haft en massa polare här i helgen medans han var i fjällen, vilket jag INTE fick... :whops: