Faen vilken skön känsla de måste va att se jorden från rymden
Utskriftsvy
Jag undrar vad fan man ska göra om man vill skicka in ett är som man vill ha pengar för till försäkringsbolaget ?:P
Jag har själv ingen aning, men ska man typ skriva något papper och skicka med bild på ärret eller ?xD
MvH// Gurra
Jag skadade mig själv i träslöjden på en plåtbit och fick typ 220kr eller nåt för det :lol:
Fick alltså ett ärr, men det är borta nu :P
Åkaj, då vet jag :P Är det inte vänte tid på 3 år först ?:o
MvH// Gurra
Vad har ni som har lov tänkt er att göra i veckan?:)
Skrev till Tobbe men kan dra en kortare version
Jag och en kompis var ute och cykla, han hade inga bromsar på sin cykel (fick bromsa med fötterna). Sen så kom vi till en backe och då tänkte jag att jag cyklar före, efter ca halva backen så kollar jag bakåt och kollar vart han är. Sen när jag tittar fram igen så är det väg gupp där, flyger på det, får styret i magen, slår över det och landar med ansiktet neråt på en grusväg. Efter någon vecka fick jag reda på hur det gick. Jag hade tydligen fått grus inkört i ansiktet, dom fick ta bort gruset med tång, och skölja av det, hade i princip ingen hud kvar på ansiktet. Sen var ena handen helt uppriven, och jag hade fått en hjärnskakning. Dom fick sy ihop ansiktet och jag fick gå med bandage länge och kunde bara äta flytande föda på ca 1månad. Hade jag inte haft hjälm den dagen, hade jag fått allvarliga hjärnskador och knappt kunnat prata eller gå fick jag reda på sen. Jag höll en fart på ca 50km/t, läste jag och farsan på cykeldatan som satt på cykeln
Well that's why I got 50k
Har tänkt beställa hem en stereo till bilen som jag ska installera :)
God natt mnf!:)
Hittar alla på ikväll då? :)
Vi ska ha nån friluftsdag imorgon, vi fick välja en aktivitet men fick aldrig reda på vad jag fick för nåt. Sen måste man upp tidigt imorn istället för vanlig sovmorgon på grund av detta..
Fan, börjar få lite huvudvärk, hoppas jag kan gå till skolan imorgon i alla fall :huhu:
Helvetes jävla snö...:(