if i tell you, i have to kill you :)
Utskriftsvy
Ziggenare. Dom..... Ja , finns det ord som beskriver dom?.
stod 5 st bilar på en parkerings plats som har ca 200? parkeringar. Och dom ställer sig i en "körgång" å parkerar bilen där. Asså? skulle ta kort men dom va tyvärr 6 st
öh skojade bara, fattade nu :ranting: :shy:
37 utv. minuter för HV. Inte konstigt att Fbk vände. :(
skulle ta en nattlig promenad och för ovanlighetens skulle bestämde jag mig för att gå ner för alla trappor. och vad fan tror ni jag ser när jag kommer till sista trappan? jo, nog fan ligger det två lodisar och sover i trapphuset!!! :whops: lite smått överraskad blir man ju, jag smög upp igen och tog hissen hela vägen ner... de såg rätt fridfulla ut när de låg och snusade där, en gubbe och en kärring i 45-50-årsåldern... funderade nästan på att vara lite snäll och lägga några cigg eller något bredvid dem... fan vilket liv ändå att sova i trappuppgångar :sad1:
jaha då var man 21, dags att lägga av med mnf då:P kommer bli mer aktiv på turbo performance club så vill ni mig nåt finns ja där :) adjö!
adjöken :(
on topic: https://www.flashback.org/t1825802 haha
Håll denna tråd ren från rasism/invandringspolitik och allt annat som hör dit.
Om detta är en så viktig fråga på forumet är ni välkomna att skapa en separat tråd för detta i "Övrigt", om ni klarar av att hålla den på en seriös nivå d.v.s.
Pontus har åkt på semester i sju dagar, blir jobbigt om han kommer hem solbränd, ska han utvisa sig själv från Sverige då(?)
Bifogad fil 7648
Dagens fail är en axel som troligen hoppade lite ur led, inte najs speciellt eftersom den ploppade ur när jag fick en person över mig och sen in igen när jag landade på den. Domnade av en stund och kan knappt ta i med den fortfarande :(
Slutade nyss och gick fram till moppen och då är det någon som har stulit locket till oljetanken :mad:
På vägar med så låga hastigheter så ser jag inga nackdelar men över 50 så är det bara idiotiskt. Metall är ju snorhalt när det är blött, och lägg till att den åker ner i backen resulterar i garanterad omkullåkning med 2-hjuliga fordon. Sladd kan man räkna med om man har en bil som inte är stor.
Jävla idioti. Finns tillfällen då det är lämpligt att köra lite fortare, t.ex. vid sjukdom.
Kör man ner i en sån med en hoj lär det ju inte gå bra, och även halkrisken som blir vid regn som zerox pratade om gör det idiotisk att placera ut sånna på vägar med högre hastighet än 30km/h.
Gött om man kommer med en låg bil i 110, så kan man ju räkna med en ganska dramatisk fart minskning.
Även trikes och fyrhjulinglar lär ju vara skoj.
Sedan så bussarna som går där jag bor håller runt 90-100 på 70vägarna, känslan när man kör ner i en sån i 100km/t i en buss, då kan chauffören börja snacka nackskador.
Det skulle inte förvåna mig om idioterna sätter såna i kurvor, som dom ser det så får man skylla
sig själv om det går för fort.
Bussar har ju ändå relativt mjuk fjädring och tjocka däck så jag tror inte det blir så hemskt för dom, det är nog lite värre för dom med miljonbilar som missar en fartskylt.
Lär ju bli ett helvete med tyskstukare :P