Tjenare grappar !
Ingen som vill byta mitt Tk rör mot något annat :wub:?
Utskriftsvy
Tjenare grappar !
Ingen som vill byta mitt Tk rör mot något annat :wub:?
Lagt ut neosen på blocket! Någon som vill byta den mot en crossmoppe?
Rangers utslaget. :no:
Nån som vill köpa problem?
Jag har en jävla massa i garaget!
Skall köpa nytt rör te dracen, Men kan inte bestämma mig !
Så Ge förslag, har barikit 80cc. :)
Fan Elliot jämt så jävla klen hundjävel, tur för dig att jag är hos pappa och inte hos mamma annars hade jag gått ut och sparkat till dig :evilmad:
Edit : Inte så man skäms över att vara med i TSR-Crewet, det är ju bara bra att ha extra mycket inflytande på sidan och möjligheter att kunna förbättra den. Att "hata" mnf/tsr är ju bara larvigt, hänger mycket på båda sidorna och båda har sina för och nackdelar :)
Edit : Förresten så är det över min avatar :whistle:
lägg upp en film innan du säljer den så man får se?
Hej jag heter Robin, jag posthuntar i nattråden då och då. Just nu har jag tråkigt, vad ska jag göra för att höja stämningen denna natt? :)
Värkar som om Rkan är borta...
:whistle:
Någon som vet anledningen till att jag inte får upp några servers på cs 1.6? :(
Jag tog endast bort datorn till engert och kopplade in en sladd där till hans raouter och sen när jag skulle hem i förrigår så får jag inte upp några internet servers alls ? får enbart upp mina servers jag lagt till favoriter :( det står endast "There are no internet games visible that pass your filter settings"
:( vet att detta inte är datortråden , men tänkte fall det fanns några kunniga nattugglor uppe :wub:
kommer snart upp en film på dracen :wub: går sådär...
"Knock Knock
Who's there?
The police, your entire family died in a car accident"
Haha!:D
luktar spya i mitt rum just nu :P
"Why did Suzie fall off the swing?
She had no arms."
Fan jag är trött!:D
haha nej, har köpt en blaster, helt original just nu.. Har tänkt börja stuna, vad ska jag tänka på när jag ska köra bakhjul? hur ska jag starta?