Ursprungligen postat av
Andersson
Riktigt tråkigt Max ang. tjejen..
Men det finns trots allt många många fler tjejer därute, så man kan säkert finna någon som man känner minst lika mycket för, om inte mer. Och det gäller för båda, ömsesidighet you know. ;)
Men ta det på rätt sätt - alla tjejer är unika på sitt egna lilla vis, så det är verkligen inte tjej som tjej. Verkligen inte.
Har själv fastnat för en tjej. Vi skriver till varandra titt som tätt, dag som natt. Skrattar och umgås, både i plugget och på fritiden. Hon ler alltid mot mig, och jag tillbaks. Visst, det kanske man gör mot istortsett alla, men hon gör det verkligen lite sådär, kärleksfullt o speciellt, svårt att förklara. Söker kontakt i lagom mängd haha, nämen ni hajjar, så det inte blir alltför klängigt liksom.
Men vi får se hur detta utvecklas, förtillfället känns det verkligen som om hon gillar mig, och jag känner det samma. Aldrig kännt såhär för någon annan faktiskt.
Hon är verkligen en drömtjej, tro inget annat. Man brukar ju säga att ingen är perfekt, men jag tror nog att jag hittat en som har allt.