Bara legat hemma sen kl 12.
Utskriftsvy
Bara legat hemma sen kl 12.
kostymnisse nu också! avslutning nu och då ska man tydligen fläska till det lite med en äckligt stel kostym och hela köret! som grädden på potatisen blir det slips också..
Ah, pissigt!
Okej, jag rensade rabatter hela dagen igår, sen ska jag få städa trapphus och shit också! :O
Kände att sitta hemma 9 veckor är inge vidare, därför tog jag ett jobb då man samtidigt kan tjäna lite cash :)
De är satans jobbigt, sen ner på knä och plocka upp skiten och slänga de i en jävla påse!
Dragit på mig en jobbig jävla förkylning, nyst säkert 40 gånger idag
Syrran har friidrott hela veckan, ska skjutsa dit henne om det inte regnar, synd att man inte får ta bilen istället..
kan du inte tala ur fjunet istället för att komma med en massa idiotisk "ironi", vad menar du? jag tolkar "yeah precis" som svar på "200 kr är egentligen inte så mycket" som att du håller med? eller är det ännu ett exempel på den så efterbliva göteborgssarkasmen?
DinoLj leker allan
Börjat hänga på arbetsförmedlingen, och kallar mig numera arbetslös. haha fail som fan..
DinoLj är dagens fail, jävla efterblivet beteende..
Jag tror på att han kan tjäna 200kr/h sure men han jobbar knappast lika länge som någon annan.
Att Dinolj tjänar 490/t är lika troligt som att jag är Bill Gates son.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Kommer till skolan, skriver en utvärdering, går hem. Värd skoldag? Nja. Imorgon har vi ledigt och på fredag slutar vi. Så stört onödigt. En annan fail är att jag precis gjort klart allt arbete i svenskan, och så går filen som jag skickade inte att öppna. Jag kan inte heller det, så blir väl att börja om från början och hinna klart tills imorgon...
Dåligt/tråkigt väder ute, men det regnar inte, så jag måste skjutsa..
Inte najs väder.. Molnigt och känns som att det ska börja regna vilken minut som helst. Bra start på lovet!
regnade precis -.-