Hände samma för mig första gången. Jag återställde den bara och gjorde allt igen. Då funkade det. :)
aah nice, ska pröva igen då :D
fast det känns som batteri tiden typ dras 80% snabbare, är det bara jag eller? och finns det någon fix för detta?
det dras snabbare men knappast 80%, max 5-15% - du kan inte göra nått åt de tyvärr
okej tack, ja vet att det inte va 80% överdrev "lite"
Kan någon säga varför i HELVETE man inte kan installera en router med en Skräpig liten skit mac?
Kan någon några bra spel till iphone?
Rage HD verkar rätt grymt med..
http://www.youtube.com/watch?v=9OehSIdaDUg
Funderar på att köpa mig en MBP 13", undrar hur den fungerar till photoshop och andra lite tyngre program. Går även rykten om att en ny är på gång, vad tror ni, är det värt att vänta? :huhu:
funderar också på en 13" mbp men prislappen gör att det tar emot lite... känns ju segt att lägga ut 12-13 papp på en laptop :sad1:
nej såklart går ju inte ens att jämföra med en plastlaptop från hp... men fortfarande... fan :P
Det är värt att lägga dom extra pengarna enligt mig, vet inte hur eran ekonomi ser ut. Men 12k tar ju inte lång tid att skrapa ihop :)
Hahah, går säkert att ordna på något sätt. Jag är behövermin mac hela tiden, hade inte klarat mig utan den. T.ex till skolarbeten, (word,powerpoint,excel), kolla film, dunka musik (dygnet runt), snacka i skype, redigera bilder i PS, surfa osv. Surfa på en mac är så grymt skönt enligt mig btw. :D Finns grymt mycket man behöver skiten till iaf, var väll det jag ville komma till typ. :)
Det bästa argumentet för att köpa en Pro är för att få använda multitouch plattan :wub:
Det enda som är bättre med en mac är vissa mediarelaterade program, allt annat är PC bättre att ha.
Om man kollar på statistik däremot och kollar hur många PC respektive Mac som lämnas in så är det inte ett lika stort negativ längre ifall den skulle gå sönder. Min personliga tränare som kommer från Kanada har haft sin Mac i 11år nu, inga virus, aldrig gått sönder.
Upplever inte heller att w7 är segt, riktigt skönt faktiskt när man sitter vid en pc med bra komponenter. Men en siba pc för 4k håller inte samma standard som Apple. :)
Dock verkar du vara windows älskare som tycker att mac suger bara för att, och det enda man kan göra på en mac är att redigera.
Mac går inte sönder...
Redigerar film i Final Cut på min MBP. Helt underbart! Dock blir det till att köpa Mac Pro när ekonomin tillåter. :)
vadå att mac inte går sönder? det är ju samma komponenter som en pc, går sönder precis lika enkelt
MBP är värd varenda krona enligt mig. Har ägt min MBP sen sent 2009 ALDRIG ångrat köpet! samt har aldrig haft något problem med den.
Förstår inte vad folk hatar med dom.
Denna tråden är inte till för att komma fram till vilken som är bäst så den diskussionen kan ni ta över en kopp te eller något!
Fick en MacBook 13" av skolan när jag började gymnasiet i 2010 och den är helt underbar att använda, dock skulle jag gärna köpa en Pro då MB har för dålig prestanda för de program vi använder i skolan. Tyvärr har den fått mycket repor i klarlacken så locket är inte speciellt fint att se på nära håll. Finns det något att göra än att sätta en ful klibba över det hela?
Jag har ljudinspelningar på min iPod. Väldigt viktiga sådana. Hur gör jag överföra dessa till min dator? Om det inte går så är det fruktansvärt dåligt.