Najs! :)
rkan's rieju har man ju kollat på några gånger och så läste jag intervjun om dej på TSR :P
Utskriftsvy
3/5 En söt pojke från Sala.
5/5 Kungen av övrigt!:)
4/5
ser rätt ofta:P
4/5 om det var du som hade projekt på förra forumet om roxxen som morsan körde på med bilen eller något sånt? sett dig mycket här med. :)
Detta kan bli kul.
ovanför för mig, 1/5
*suck* Hette inte ens Svempa på andra forumet. Den person som du syftar på är ju han som byggde nån grön custom roxx? Är inte första gången nån misstar mig för honom och inte sista gången heller skulle jag tro:P Swempa hette han btw:)
Får väll skylla mig själv men hade inte den blekaste att de fans någon med typ likadant namn när jag bytte:P
4/5 för du är dino