Slutar också imorrn, skitsamma egentligen.. Man gör ju inget vettigt ändå, kollar lite film osv, sen drar man åt sig lite betyg på slutet av dagen.. Det blir också intressant..
Utskriftsvy
Går vanlig dag imorgon, dock till kl 12. Sen är avslutningen på torsdag, som också är min födelsedag... wääh :sad1:
Sjuk som ett as, precis lagom innan julafton. :sad1:
Nån som länkat den här förr?
http://www.youtube.com/watch?v=ub0Gz...yer_embedded#!
Börjat snöa här.. jag som skulle ut o dra på raksträckan för att jag har fixat nytt rör :S, fick lagat moppen igår ochså. blir väl att man får slira rundor lite istället.
Vistades i skolan 44 minuter.
Så jävla skoltrött så jag inte ens orkade gå till skolan idag när vi slutar imorgon '-.-
aa fo sho :O nee inte direkt gör det inte för att vara cool direkt...
jag bryr mig inte, det är inte direkt så dom kommer hit och letar efter nått sånt :P
jag ska ändå dit o pissa om någon vecka sket i att gå igår bara :)
aa jätte! :O
Att biltema ligger så långt :mad:
vill ut o meka roxx men orkar inte.. vad tycker ni jag ska göra? :)
<3
kan säga nej men sanningen är att det är mindre farligt osv än dricka o cigg men jag vet det är olagligt :P
men jag gjorde det igen för en anledning jag inte vill sitta här o snacka om...
annars har jag slutat för vill ta körkort osv
En snubbe kom dragandes på en Derbi Drd imorse och den var låst samt styrlåset var också låst , En vanlig dag i Eskilstuna...
Att jag är sjuk :(
1 uppsats som skulle varit inne i fredags och en som ska in idag. Kommer inte ens kunna börja på den ens, fan va naaaaajs.................not.