Ska upp 6 och kan inte sova... De här är fan illa.
Utskriftsvy
Ska upp 6 och kan inte sova... De här är fan illa.
Jävla PS3 och behöva uppdatera hela tiden...
Tror faktiskt inte det spelar någon större roll om du tjänar 26k istället för 30k, man lånar nog ungefär lika mycket.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kan tillägga att jag syftar på nettolönen dvs efter skatt. :) Jo det kan nog vara så, beroende på hur man vill bo osv givetvis. :)
Btw http://www.blocket.se/halland/Peugeo....htm?ca=20&w=1
okej, men om du tjänar 34k, hur mycket mer kan du spara ihop i kontantinsats mot om du tjänar 28k? efter skatt blir det inte mer skillnad än ett fyra-fem tusenlappar per månad. på 3 mille gör det ingen större skillnad, du kommer ändå få låna större delen av summan.
inte för att låta som en gammal gubbe men du borde skaffa dig lite mer världsvana innan du slår fast att "man måste tjäna såhär mycket för att göra det här och ha de här sakerna", gör det du tycker är kul istället för det som inbringar mest pengar, du kommer må bättre av det i slutändan.
Att ingen vill gå ut ikväll :-(
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Att jag inte fattar hur jag lägger till ett citat i signaturen som alla andra har..!
Hjälp? :)
Tack man! :)
När jag säger fet utgång då skal de vara fet utgång, med 15 man i ryggsäcken kan de kosta en aning mycket ibland haha :P
****** familj(Kunde knappt svenska så personal fattade inte vad dom snackade om) som köpte en hel pall med 42 tums samsung tv apparater från mediamark. Var 6st. Fyfan varför köpa så inte i helvete å hur fick dom pengar till skiten. 4K kostade dom styck pris...
Inte en jävel svarar när jag skriver till dom!?
Så jävla alone.
*Går och spelar mer MW3*
kan aldrig sova, FML
ska på snutförhör imrn för nåt ja inte gjort :S de är jävligt fail !
bröt typ foten
Va tvungen o åka moppe idag för att passa en tid.. Det blåste.. ganska mycket... All punkter är för att ni ska förstå hur mycket det blåste.... Jag dog.. typ 3 gånger.. Tack för mig gonatt!