samsung galaxy spica :(
Utskriftsvy
Någon mer än jag som spelat angry birds seasons nu under månaden? Buggade dagens bana för mig eller är det meningen att hela skiten ska sprängas när man träffar en viss del? :D
är denna telefon låst till telenor tro? http://www.netonnet.se/art/telefon/k...r/143238.5357/
antar att man ska ta för givet att telefoner från tex webhallen är olåsta va?
tex http://www.webhallen.com/hemelektron...ark_blue-white
Edit: klarar man sig med 1gb i månaden eller ska man ta 5gb kanske?
1gb räcker långt om du inte tankar massor av apps och streamar film och musik osv.
Mitt spotify på mobilen (wildfire) laggar riktigt hårt, precis som att det är glapp till hörlurarna, fast lagg då istället.. Konstigt nog när jag bara ha spotify uppe. Lagom kasst att man bara kan ma max 1000 sms i sin konversation innan mobilen laggar rövhål..
hej någon iphone kunning som vet om man kan "nergradera" en 3GS med version 4.1 till standard verisonen? tacksam som fan för svar
X8 med android 2.1, inte helt fel.. :)
Köpte mig en wildfire nyss. Men kom o tänka på att jag glömde fråga hur batteritiden var. Någon som vet? enbart sms och ringande då.
"Talk time:
WCDMA: Up to 440 mins
GSM: Up to 490 mins
Standby time2:
WCDMA: Up to 690 hours
GSM: Up to 480 hours"
Du vet att wildfire är värdelös va ? Just a hint...
Yes ;) Vi tar de om från början då :huhu:
Talk time = Tal tid:
WCDMA (3G) : Upp till 440minuter/7.3tim
GSM (2G) : Up till 490minuter/8.2tim
Standby time = Standby tid (ligga på bordet utan att du rör den):
WCDMA (3G) : Upp till 690tim
GSM (2G): Upp till 480tim
Hoppas du fatta nu :)
Bättre än Sony Ericsson mini mobiler iaf (X8, X10 mini)
Jajaja, mycket bättre än dom äckliga mini mobilerna! Men wildfire är den sämsta HTC mobilen enligt mig själv!
Nej! Men jag skulle hellere lägga ner lite extra pengar på en Desire eller ännu hellre en Desire HD ist för en wildfire!
Hahaha, sant det... Jag har egentligen inte heller det! Men som sagt, jag skulle ha lagt ut lite mera penar och köpt en Hero eller Desire ist för en Wildfire! Men det är kanske bara jag...!
Hahah, jag har inte hittat någon billigare än Wildifre som kostar 1700 kr har jag för mig!
När kommer 2.3 till Desire? :wub: