regn och syrran har studentmottagning som vi tänkt ha ute.. NAJS
Utskriftsvy
regn och syrran har studentmottagning som vi tänkt ha ute.. NAJS
De är ju fan de roliga!
När jag var ute och körde med Ellen efter att det hade regnat så vet jag att de alltid blir en stor jävla vattenpöl nedanför en hyfsat lång backe. Drog väl typ upp i 80 och körde rakt igenom de,
hörde ett skrik där bak ifrån henne och jag börja gapflabba. Sen när jag vände, körde jag igenom den igen :ninja: Jag blev lite blöt på fötterna och knäna, men hela hon blev dygnsur :mohaha:
Sommarjobbet!
Skaffade mig en Iphone för 6 dagar sen.. Idag tappade jag den på jobbet och en bil körde över den :( lagom kul och ingen försäkring har man på den heller
Suttit inne i pissvädret heeela dagen -.-
Jävla idioten som sålde Gianellit 2t till mig PASSAR FÖRFAN INTE SÅ JÄVLA SUR! Nu när jag ringer till han så svarar han inte! *****
jag borde vara på fest nu men dom fixade ingen lokal, så nu sitter dom på nån jävla parkbänk typ ute på byn, tror jag skiter i detta! fan..
nu har horungarna på gatan vart i farten igen.
farsan lät dom gå ut med hundarna men efter 1.5h så hade dom inte kommit tillbaka. sprang runt som en jävla jude på gatan.
när ja kom dit så försökte dom springa iväg med hundarna (!?) jag fick tag i kopplena och gav grabben en redig utskällning. 10år och han var kaxig som få. han stog o tjattra som fan om att han fick gå ut så länge. farsan sa en halvtimme max.
snubben stog där o var så respektlös som ja aldrig skulle kunna tro att den 10åring skulle kunna va. jag är emot barnaga men där var de fan inte långt ifrån att ja gav ungen en rak höger alltså.
hans jävla morsa kommer ut och hon börjar tjattra hon med. hävdar att ja överdriver och att hon höll koll.
jag fråga när hon hade tänkt komma och lämna tillbaka hundarna och då sa hon snart. jävla kärring. ja slår vad om att dom tänkte sno hundarna.
att ja reagerar så hårt är för att de är 4e gången ja får hämta jyckarna och dels för att dom sprang när ja kom (!?)
jag sa att dom inte behöver komma förbi och fråga nå mer gång och då sa kärringen : jaa och de tror du att vi vill eller? dina jävla hundar är ju äckliga osv.
ska komma från rätt käft din feta kossa svara ja. kärringen gick in o smällde igen dörren.
vilka idioter de finns...
http://www.tv3.se/content/grannfejden-soeker-nya-fall-0 nåt för dig kanske? ^^