Jag ska ta mig i kragen och inhandla NHL 12 och eventuellt även FIFA 12 när det släpps. Det kostar dock en del, och jag vet inte om jag vill lägga ut det just nu.
Utskriftsvy
Jag ska ta mig i kragen och inhandla NHL 12 och eventuellt även FIFA 12 när det släpps. Det kostar dock en del, och jag vet inte om jag vill lägga ut det just nu.
Demo den 3'e ocktober för guldmedlemmar , Forza MS 4!! :wub:
7'e för silver.
EDIT: Wubbeliwubwub:
http://www.youtube.com/watch?v=zAL3-FVoG48
Hur gör ni för att föra över bilder från xboxet till pc?Jag har synkat usbminnet till xbox, och det går att lägga in vissa filer, men när jag kopplar in de i datorn så är minnet tomt?
Även hur/om ni lägger in filmer osv till xboxet som inte kommer från xbox live marketplace?
Edit: Har fått rätt på filmstreaming till xboxet från wmp biblioteket, funkar faktiskt riktigt bra!
Forza 4 DEMO imorgon! Tagga! :D
EDIT:
Lite fin Diesel sång 3:08:
http://www.youtube.com/watch?v=u5PVa9Bn73k&feature=related
Forza 4 :wub:
LT + 2.0 Släpptes för några dagar sen för er som är intresserade. Blir att uppdatera till helgen :D
Hur gör man för att avbryta prenumeration på xbox live.
Dom drar 69 kr varje månad, så vill avbryta det.
Tänkte fråga här
Är det värt att lägga 150kr extra så man får Forza Motorsport 4 Limited Edition
Eller ovärt?
Vad har ni beställt?
Man får ju några extra bilar i limited edition:wub:
Bara jag som är taggad för forza 4 nästa vecka ? :wub:
Tog limited edition på forza , skiljde ju bara 150 kr ;>
spelbutiken.se har bra pris på forza :)
Fick ett mail idag där det stod att mitt Forza Motorsport 4 Limited Edition var skickat :wub:
Jag fick mail av spelbutiken precis att de va skickat idag också :wub: Seriös materiel kärlek!
Kommer bli fint det här gubbar! :wub: Kan ju hoppas att dom slänger på lite gratis guld så kan vi köra MNF race ;)
Jag fick mitt idag! Forza 4 :wub:
Forzaaaaaaa!!!!!!! :wub:
Amen vafan, jag vill ju ha mitt också :o
Hoppas fan mitt kommer idag! :(
LVL 12 nu och har en maaaaaassssaaaaa bilar:P
Fan va nice! :D det kom idag! Fick behålla lite bilar från Forza 3 med :wub:
på forza 4, kan man köra på gatan?
Har fått kommentarer från nästan alla mina polare om vilken kameravy jag har när jag kör, kör med bumperkameran då grafiken går ihop bäst så.
Vilken använder ni? :)
S60 T6 R-Design, fulltrimmad.... KÄRLEK...:wub:
Vilka lvlar ligger ni på? Vi får ta ett race någon gång. Sjukt jävla roligt spel!
Hur mycket har ni spelat egentligen? :o Jag är lvl 4, har inte hunnit spela mer :( Dock har jag väll inte kört något race efter jag blev lvl 4, bara lekt med en 240sx som jag stoppade rb26a i och trimmade lite... Kärlek :wub: Vilket jävla ljud dom fått till i spelet!