Har nyligen varit med om liknande, det gick inge vidare, främst för vi gick i samma klass :/ Men i ditt fall skulle jag inte backa, keep going mannen! :)
Utskriftsvy
Tjena grappar! Jag har gillat en tjej till och från men hon har inte riktigt visat nått hur som helst så för ett par veckor sen så börja jag få mess där de står tex (jag gillar dig) osv och idag så va hon hemma hos mig och vi kolla på film och små gosa lite. Hon har frågat oxå lite typ om jag skulle kunna tänka mig att va tsm med henne elr om jag inte ville. Hur som helst så undra jag lite vad ni tycker jag ska göra. Jag gillar henne mer och mer för varje dag men skulle va schysst om ni kunde ge lite förslag. Tack på för hand hare bra :D
Okej tack för svaren ! :), hoppas de blir nå bra då :D
Okej!
Har precis fått jävla bra kontakt med en tjej i min klass som jag börjat gilla.
Det är väldigt mycket taffsande och kittlande från hennes och min sida och vi försöker umgås hela tiden i skolan, om vi inte har samma lektioner så skickar hon sms istället.
Hela kvällen är det sms och msn och vi går nästan aldrig ifrån varandra.
Någon som tror att vi båda har samma kännslor för varandra? :o
Tur att alla e så positiva i tråden, haha :D
Även ifall det lutar åt det mer självklara svaret "jag gillar dig med" här så kan du även som ingen nämnt; Fråga . jag antar att ni diskuterar allt mellan himmel o jord,seriöst som barnsligt oseriöst osv. När ni har den seriösa stunden nästa gång, fråga lite snyggt, hur känner du mellan oss? Vill du försöka på något mer än vänner? Vart vill du komma , bra vänner eller mer. :) Det funkar och i stort sätt alla gillar detta då det visar att du har fötterna på jorden och är lite mognare. Kör på helt enkelt o lycka till oavsett hur du gör !
Tjenare ! De sket sig totalt med den där tjejen. Vi vart tsm men efter ett tag fick jag ett mess där de stog typ : Förlåt jag vara själv osv. Då tänkte jag lite, jaha hade du itne kunna kläck ur dig de lite tidigare elr :thinking:. Sluta med att jag gick ut i garaget och mecka lite ist :D
VILL glömma allt som har med tjejer att göra.
Botten är nådd
Min tjej ville ha en paus från förhållandet. jag gick med på det... sen mitt i allt gör hon slut och säger att hon orkar inte vara ihop med NÅGON just nu.. då hon har det svårt säger hon.
Så nu sitter jag och väntar på vad som ska hända, hon bryr sig om mig säger hon. men jag tvekar på det OCH att hon har det svårt, för hon sitter och flörtar med en kille på FB öppet i logg... Fan va arg och äcklad jag är.
Struck by lightning <3
//SD
asså hur vet man när man officiellt är tillsammans med någon? Haha så man kan andra status på fb (a) liksom om man varit med bruden några gånger, det har hänt lite saker osv. Kommer inte ihåg ht jag gjorde senast, varit singel sen oktober, haha låter sjukt men fan, det är svårt det där ;) vart sätter man gränsen för strul:p skriver från mobil:p:p
Håller fan med! Men man kanske inte ska göra de efter första gången man träffas ;) men låt de flyta på lite, se hur de går sen så skulle jag nog nästan fråga även om de känns töntigt om hon tycker att jag ska ändra relationsstatus på facebook! ;) Haha börjar de bli dags för de nu eller för din del? ;)
Hade ett lysande förhållande några veckor sen som have pågått runt 3 månader, plötsligt vill tjejen göra slut, ljuger om orsaker varför osv.. säger bara att hon inte behöver mig åt mig och åt en gemensam vän att hon stör sig på mig :O nåja skit samma.. egentligen vil lhon ha tillbaka sitt ex, jag känner honnom bra och han är inte sugen iaf :P så nu får hon stå ensam med korsade ben och fundera på vad hon har gjort, ho nsa somsagt att jag var den bästa killen hon har haft, nåja eget fel :P
sen har jag träffat på en tjejkompis på baren som jag lekte med skitmycket i 3-4 års åldern, våra mammor var typ bästa vänner och så :)
Första gången(kvällen) vi träffades kramades det massor och höll varandra i händerna osv.. var ju så otroligt att återfinna varandra efter ca 15 år om inte mer :) lite småkyss när vi skulle dra hemmåt, sen igår bestämde vi oss för att ta någon shot och drink på baren igen och den kvällen innehöll mycket mer hångel osv.. :D sen skickade hon sms åt mig när jag åkte hem att jag är söt :) hon sa att jag måste komma hem till henne nesta helg, najs tkr jag :) kan ju bli något av detta! är ju bara att tuta och köra ;)
Fick just reda på att tjejen aldrig älskat mig :sad: :(
Vi hade varit ihop 1 år... Om ni bara kunde förstå hur det känns:sad1:
hon är inte värd att må dåligt över. en stor jävla looser är vad hon är. istället för att gå och må dåligt gör du precis bara det du tycker är roligt så kommer du förtränga det snabbare;)
har samma problem med men försöker att inte deppa för det löser ingeting
hmm, en del tjejer säger så. jag vet inte om dom menar det eller ej. men förra vintern hade jag en brud. när hon dumpade mig, började vi bråka. och då sa hon att hon aldrig älskat mig.
nu har jag börjat snacka med henne igen och hon har bett om ursäkt 1000 gånger, och säger att hon inte menar det. man vet inte med dom där, underliga djur dom där..